[google=bootmagic rescuedisk]
Of gewoon even het produkt kopen
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
heb het product van school maar ik ben nu thuis en nu heb ik dus die disc nodig.....maar ik vind dus ook geen disc op googleTraag schreef op 29 November 2002 @ 15:31:
[google=bootmagic rescuedisk]
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 15:38 ]
Helaas zal je toch het zelf moeten aanmaken (bijv. door bootmagic te installeren op een ander systeem), het lijkt me namelijk dat er copyright op zit. Zoek anders even rond op de website van de makers. (Je hebt er niets aan, maar maak de volgende keer die diskette van te voren aan).
Je kan misschien nu al in je systeem komen met de methode om Windows te repareren die in de WOS FAQ staat - afhankelijk van je OS natuurlijk, misschien moet je de Win9x MBR repareren, maar daar geldt hetzelfde.
Succes
Je kan misschien nu al in je systeem komen met de methode om Windows te repareren die in de WOS FAQ staat - afhankelijk van je OS natuurlijk, misschien moet je de Win9x MBR repareren, maar daar geldt hetzelfde.
Succes
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()