Toon posts:

Wireless Internet (The big story)

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt mij weleens handig om voor iedereen een topic te openen mbt Wireless Internet.

Er zijn verschillende bedrijven (niet alleen IntroCOM)

Wie zijn er?
Wat bieden ze?
Wat kost het?
En hoe goed zijn ze bezig?

Volgens mij zijn er verschillende initiatieven:
Introcom
HSDI/BCBnet
It's Logic
Betuwenet
Flakkeenet
.....

Graag jullie reactie!

Verwijderd

Flakkeenet en Betuwenet zijn dezelfde bedrijven.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

versta je onder wireless dan ook satelliet i`net? En moet het echt een aanbieder/ISP zijn of mogen het ook lokale initiatiefnemers zijn (zoals wireless leiden, hubhop e.d. ) ?

I'm not as think as you stoned I am

• Reveal!
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-08 21:33
mwoah ben ook wel geintresseerd als er iets is wat anders is dan chello in r'dam en niet belachelijk hoge kosten heeft ;)

Verwijderd

Topicstarter
WooK schreef op 29 november 2002 @ 16:24:
versta je onder wireless dan ook satelliet i`net? En moet het echt een aanbieder/ISP zijn of mogen het ook lokale initiatiefnemers zijn (zoals wireless leiden, hubhop e.d. ) ?
Ik denk dat we niet moeilijk moeten doen en iedereen een kans geven in dit topic ;) Ja dus ook ervaring ed van oa hubhop maw vullen dit topic!!! })

Sorry kon niet zo snel nog meer afkortingen vinden 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 15:46 ]

Verwijderd

Ik ben op dit moment lid van Introweb(Introcom) en die zijn niet zo goed. Lees meer op Problemen @ SkyAccess.

Verwijderd

Ik denk dat het hele Wireless Internet helaas nooit iets zal worden. Het is alleen een redelijk alternatief als er geen kabel of ADSL is, in elk ander geval niet. Daarbij zijn er slechts enkele bedrijven die behalve grote praatjes ook werkelijk Wireless Internet in de praktijk hebben gebracht. En zover ik weet zijn er nog maar enkele tot geen mensen die serieus tevreden zijn over deze aansluiting.

Als de techniek hiervan niet drastisch zal verbeteren, denk ik niet dat Wireless Internet echte toekomst heeft.

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-08 00:56

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Verwijderd schreef op 02 december 2002 @ 16:22:
Ik ben op dit moment lid van Introweb(Introcom) en die zijn niet zo goed. Lees meer op Problemen @ SkyAccess.
Nou RallyBanally. Misschien ten overvloede maar je maakt (naar eigen zeggen) gebruik van de particuliere dienst. Introweb biedt ook een zakelijke variant aan (al bijna 3 jaar) en dat product draait zonder problemen (staat bij speedtest qua upload bovenaan btw)
Heb gewoon een beetje geduld...

I'm not as think as you stoned I am

Verwijderd

Daar heb je gelijk in. Maar de particuliere dienst is in ieder geval niet zo best.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:52
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 15:19:
Lijkt mij weleens handig om voor iedereen een topic te openen mbt Wireless Internet.

Er zijn verschillende bedrijven (niet alleen IntroCOM)

Wie zijn er?
Wat bieden ze?
Wat kost het?
En hoe goed zijn ze bezig?

Volgens mij zijn er verschillende initiatieven:
Introcom
HSDI/BCBnet
It's Logic
Betuwenet
Flakkeenet
.....

Graag jullie reactie!

Wat verwacht je precies ? een lijst van mensen die ervaring hebben?

Ik kan je vertellen, die zijn er niet. Met uitzondering van het bovenstaande skyaccess draadje dan.
In de search is ook al behoorlijk veel info te vinden over de verschillende abonnementen. Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.