Troll? Flamebait?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik krijg zowel een troll als een flamebait op mijn reacties, terwijl dit toch enigzins onterecht is lijkt me :?

http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=654551
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=654766

De persoon er tussen krijgt vervolgens een +3 terwijl dat volgens mij de grootste kul is, ik meen dat back orrifice juist van netbus is afgeleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ten eerste dit stukje:
met deze shit
dit is niet echt netjes taalgebruik, en zal je reactie best negatief beinvloeden

Verder staat er op zich wel duidelijk wat je bedoeld, alleen zou IK (maar ja wie ben ik he :+) er in de 1e post zoiets bij gezet hebben als: 'juist, dat was.....'

met een iets andere opbouw van je reacties zou je niet zo snel naar beneden gemod worden. Van mij zou je wel op 1 uit mogen komen maar ik heb zelf al gereageerd (al is die ook niet zoveel waard :()

die + 3 staat nu trouwens al op +2, deze reactie vind ik toch wel iets meer toevoegen als jou reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
+1 zou imo ook ruimschoots genoeg zijn, punt waarom ik het woord "shit" gebruik is omdat ik dit soort nieuws tweakers onwaardig vind, beetje vergelijkbaar als de hells angels morgen met een anti geweld campagne beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

beiden staan inmiddels op +1 inzichtvol

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

sjors:JUIST! En wie maakte die trojan en al die plugins?
En wie verdiende geld met merchandise op haar website? Juist Cult of the Dead Cow!
Die mag wel op 2 vind ik. Bij deze dus, heeft nu weer 4 modaties nodig om op 1 te komen, dus ik denk dat die nu wel veilig is :) (reactie staat dus precies op 2,49 en per moderatie gaat er nog 0,4 bij/af (and dropping fast))

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"