edit:
hier vind je de changelogGisteravond ben ik als een malloot bezig geweest om dit topic te filteren op boeken, inclusief uitgever, schrijver(s) en isbn nummer. De zut is in een databaseje gezet, en nu de volgende stap.
Wat is die stap dan?
Aan jullie welgeaarde P&W gebruikers de taak om de lijst door te wandelen en mij te mailen over welke boeken je vindt dat er missen, en in welke categorie ze dan thuishoren.
Ook als je vindt dat een bepaald boek niet in een bepaalde categorie thuishoort, mail het mij dan.
Wat wil je niet zien?
Dat je me mailt met: "ach komop, dat boek in de FAQ?" of iets dergelijks. Commentaar op de inhoud van de lijst komt pas, wanneer er een complete verzameling is gemaakt van de suggesties. Tegen die tijd wordt er een soort rating-systeem geintroduceerd, waarbij jullie de boeken een cijfer kunnen geven. Boeken die dan onder de maat komen, verdwijnen dan uit de lijst, maar zo ver is het nog niet.
Hoe kan ik je mailen?
Mail me op drm@tweakers.net, met als onderwerp iets van "boeken in de FAQ" ofzo. Vermeld in de mail duidelijk om welk boek je erbij zou willen zien, het liefst met een linkje naar amazon.com of bol.com of iets dergelijks. Als je het boek daar niet kunt vinden is vermelding van schrijver, titel en isbn nummer voldoende. Motivatie is niet nodig, daar doen we toch niets mee. Dat komt wel wanneer de boeken gerate gaan worden.
Wanneer je commentaar hebt op een bepaalde categorie, meldt dan duidelijk de naam van de categorie, en vertel in het kort waarom je de categorie niet op zijn plaats vindt, of waarom je een bepaald boek liever onder een andere categorie zou plaatsen.
Waar vind ik die lijst?
De lijst vind je hier
succes
edit:
Nog iets, ik ga niet elke user die een mailtje stuurt bedanken. Dus bij deze alvast bedankt voor je hulp En als je denkt: goh, wat duurt dat toch lang voordat mijn tip verwerkt is, dan kan dat kloppen
[ Voor 19% gewijzigd door drm op 08-04-2003 01:58 ]
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz