d3d loopt vast

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• StijNoS
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:43
ik heb net een nieuwe pc gekocht en als ik nu spellen ga spelen in d3d dan hangen die vrijwel meteen (b.v. fifa 2001 als ik begin met de wedstrijd dan kan ik als ik geluk heb nog wel aan de bal komen maar meestal hangt ie daarvoor al). opengl spellen als quake3 en soulride kan ik wel gewoon spelen.
info:
thunderbird 800
msi kt7 pro
hercules geforce2 MX oem
sb128 pci
realteck pci netwerkkaartje
64mb 133mhz sdramm

windows 98 + 4 in 1 drivers van via geinstalleerd nieuw drivers van nvidia en van hercules geprobeerd maar nog steeds het zelfd.
en direct x 7.nieuwste is ook geinstalleerd

kan iemand mij helpen??

??blabla??

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

AGP eens op 2x gezet?

• StijNoS
ja ook geprobeerd maar steeds hetzelfde.

??blabla??

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

Misschien de orginele (bijgeleverde) drivers ff proberen :?

• StijNoS
heeft er verder niemand dit probleem gehad?
want de oplossingen van hierboven werken niet.

??blabla??

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-05 10:53
Welke IRQ krijgt je kaart ? Hij zit bijvoorkeur op IRQ 9, 10 of 11, en deze mag niet gedeeld worden met een andere kaart.

Wat je ook nog kunt proberen is de AGP Aperture Size (in de bios v/h moederbord). Gewoon verschillende settings proberen.

Mochten deze tips niet helpen, dan moet je maar eens de volgende site bekijken. Daar staan heel veel bruikbare tips:

www.geforcefaq.com

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• Freak187
  • Laatst online: 17:07

Freak187

geen

Ik heb ook hetzelfde probleem en ik heb een Voodoo Banshee 16mb pci. Als de spelers het veld opkomen ben ik al blij als ie daar niet blijft hangen.
Andere spellen doen het trouwens perfect.

Kia Niro-EV 2024

• StijNoS
het gebeurt niet alleen bij fifa maar bij alle spellen zoals unreal tournament en sacrefice. AGP size in bios verander maar helpt nix.
irq is 10 en gedeeld met ander apparaat maar dat apparaat staat bij elke irq adres dus dat hoort wel zo denk ik.

Ik weet het echt niet meer

??blabla??

Verwijderd

Ik had dit pas geleden ook, ik heb toen de drivers een keer overnieuwe geinstalleerd, en toen werkte alles weer.

Verwijderd

ik heb dus hetzelfde probleem, mijn pc staat nu bij de winkel terug....het ligt naar alle waarschijnlijkheid aan de voeding!!!

apoc

Verwijderd

heb je de fast-writes al uitgeschakeld in je bios? dat was bij mij namelijk de boosdoener

(abit ka7, asus v7100)
Pagina: 1