Zodra mijn pc gaat inbellen gaat alles goed, hij maakt ook verbinding. (2 pc's rechtsoncerin taakbalk) Alleen als je dan een website invoerd geeft hij aan dat ie niet de pagina kan vinden. De modem heb ik al vervangen en maakte niks uit. Ik wil liever niet een nieuwe instal van windows. Ik heb ook geprobeerd te zoeken in de search maar die werkt verschrikkelijk bagger. Wie weet iets hiervan????????
Ow ow ow, daar gaan we weer...
Wat verwacht je nou dat we zeggen ???
De search is zoals beschreven in de FAQ het laatst geiindexeerd in juli en werkt daarom niet goed. Je kan de externe omega search gebruiken, waarvan een link te vinden is op de searchpagina...
Verder, geef info!
Provider, Dialup/ADSL/Kabel etc.
Ga eens pingen, (ping 213.239.154.35), werkt dit dan staan waarschijnlijk je DNS settings niet goed...
Wat verwacht je nou dat we zeggen ???
De search is zoals beschreven in de FAQ het laatst geiindexeerd in juli en werkt daarom niet goed. Je kan de externe omega search gebruiken, waarvan een link te vinden is op de searchpagina...
Verder, geef info!
Provider, Dialup/ADSL/Kabel etc.
Ga eens pingen, (ping 213.239.154.35), werkt dit dan staan waarschijnlijk je DNS settings niet goed...
Like this yall...
Welke Win versie gebruik je?
Wat voor verbinding?
Welke provider?
Kortom geef wat meer info zodat wij wat beter tot een oplossing kunnen komen voor je.
Wat voor verbinding?
Welke provider?
Kortom geef wat meer info zodat wij wat beter tot een oplossing kunnen komen voor je.
edit:
Oeps, te laat
Oeps, te laat
[ Voor 11% gewijzigd door BFS op 29-11-2002 14:41 ]
When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself
Sorry., Hier wat info.
Win 98.
Tis een gewone telefoon internet. van zonnet. Met een nieuw aangemaakte inbelverbinding werkt hij ook niet. Keb hem ook gepingt en hij geeft alles goed weer.
Win 98.
Tis een gewone telefoon internet. van zonnet. Met een nieuw aangemaakte inbelverbinding werkt hij ook niet. Keb hem ook gepingt en hij geeft alles goed weer.
wat gebruik je als inbelnummer ?
Like this yall...
Verwijderd
je kan proberen de communicatie (vanuit config.scherm naar software en dan tabblad windows setup) uit te vinken, reboot, aanvinken, reboot te doen.. wel cd-tje bij de hand houden 
/edit: of natuurlijk DNS-en invullen: 62.58.50.5 en 62.58.50.6 bij Zon.
/edit: of natuurlijk DNS-en invullen: 62.58.50.5 en 62.58.50.6 bij Zon.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 15:42 ]
heb je tcp/ip geinstalleerd? of dns adres juist ingevoerd?
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Verwijderd
Heb de init-string van je modem goed ingesteld? Ik heb hetzelfde probleem gehad omdat m'n modem op een hele rare setting stond. Terugzetten op fabriekssettings loste alles op.
Staat mischien je default gateway niet aan voor je inbelverbinding? Als je een netwerk ernaast hebt waar deze wel op in staat gesteld (zou niet weten waarom) dan werkt het internet ook niet, en maakt wel prima verbinding.
TEAM_JOE_BAR
Of kijk in het hostsfile van Windows of alleen localhost 127.0.0.1 erin staat en geen andere websites. (dus ook geen GoT/T.net banners).
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
[rml][ win98] geen internet ..dns..[/rml]
Zelfde probleem als in dat topic... probeer die Winsock Restore procedure die ik aangeef... daarvoor moet je eerst weer naar een ander topic gaan, die link staat tevens ook al vermeldt door mij in dat topic.
Vermoedelijk een winsock probleem.
Heb je gewoon altijd goed kunnen internetten of is dit de 1e keer dat je het probeert op deze pc ?!
Zelfde probleem als in dat topic... probeer die Winsock Restore procedure die ik aangeef... daarvoor moet je eerst weer naar een ander topic gaan, die link staat tevens ook al vermeldt door mij in dat topic.
Vermoedelijk een winsock probleem.
Heb je gewoon altijd goed kunnen internetten of is dit de 1e keer dat je het probeert op deze pc ?!
of gewoon ff de proxy server uitzetten.
Je probleem zit in een van deze dingen:
* proxy
* dns server instellingen
* virus / kazaa probleem.
Voor dat laatste: zie faq. Bij verschillende p2p programma's wordt een programma meegeleverd dat 'newnetdomains' of 'newdotcom' of iets in die trand heet. Dit kan je inet connectie zodanig mollen dat je niets meer met je dns kan. De oplossing staat in de faq en komt in het kort neer op het vernieuwen van de winsock.
edit: aan de hand van hieronder:
* firewall (welke inbeller heeft er nou een firewall? - zorg liever voor goede updates van je software
)
Je probleem zit in een van deze dingen:
* proxy
* dns server instellingen
* virus / kazaa probleem.
Voor dat laatste: zie faq. Bij verschillende p2p programma's wordt een programma meegeleverd dat 'newnetdomains' of 'newdotcom' of iets in die trand heet. Dit kan je inet connectie zodanig mollen dat je niets meer met je dns kan. De oplossing staat in de faq en komt in het kort neer op het vernieuwen van de winsock.
edit: aan de hand van hieronder:
* firewall (welke inbeller heeft er nou een firewall? - zorg liever voor goede updates van je software
[ Voor 17% gewijzigd door SilentStorm op 29-11-2002 23:13 ]
Localhost is where the heart is
Verwijderd
rommel gewoon eens wat in je internetopties, ik weet namelijk bijna zeker dat er daar gewoon iets fout staat of iets helemaal niet staat
probeer zoals eerder gezegd eens het DNS nummer in te voeren, waarschijnlijk doet ie het dan wel (dns nummer van zonnet dus, nie zomaar willekeurig nummer pakken
)
probeer zoals eerder gezegd eens het DNS nummer in te voeren, waarschijnlijk doet ie het dan wel (dns nummer van zonnet dus, nie zomaar willekeurig nummer pakken
Misschien een winsock probleem veroorzaakt door Kazaa (spyware).
Kijk hier eens: Updaten van I&T FaQ: Onderwerpen
Onderaan de hele lange post van mij.
Dit houdt in dat je de Winsock Settings opnieuw laat aanmaken in je register.
Kijk hier eens: Updaten van I&T FaQ: Onderwerpen
Onderaan de hele lange post van mij.
Dit houdt in dat je de Winsock Settings opnieuw laat aanmaken in je register.
[ Voor 12% gewijzigd door Enforcer op 11-12-2002 22:06 ]
Pagina: 1