[GBA] Flash-advance probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
Heb al een tijdje (denk nu zo'n jaar) een flashadvance voor mn GBA, heeft het altijd goed gedaan enzo.. Alleen sinds een aantal maanden doet ie het niet meer :'( Eerst was ik er weinig mee bezig enzo, maar nu er weer wat leuke games uitkomen zou ik 'm toch wel weer graag aan het werk krijgen...

Probleem is dat ie tijdens het schrijven naar mn flashcard (256 mb overigens) crashed.. (het programma dus) of gewoon een error geeft....

Zowel Flashadvance als Littlewriter geprobeerd.. Heb 'm al geformatteerd etc. maar helpt allemaal niet.... Soms staat er een stuk van een spel op, dan start mn GBA wel op, maar staan er wat rare tekens enzo en gaat ie niet verder naar het bootmenu.....

Valt het nog te fixen, is er misschien een alternatief voor het programma, of kan ik het wel vergeten? (;()

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:40

KneoK

Not in a million lightyears

Misschien dat je flashcard gewoon stuk is ???

En voor de rest hoef je denk ik niet op heel veel hulp te rekenen aangezien het enige dat ik kan bedenken wat je op de flashcard zet illegaal is (ofwel zgn. "backupspelletjes")...

• .GoO
BioWEB schreef op 29 November 2002 @ 14:41:
Misschien dat je flashcard gewoon stuk is ???

En voor de rest hoef je denk ik niet op heel veel hulp te rekenen aangezien het enige dat ik kan bedenken wat je op de flashcard zet illegaal is (ofwel zgn. "backupspelletjes")...
Kan zijn dat ie stuk is.. Maar misschien dat iemand anders ook wel eens zoiets meegemaakt heeft, misschien een ander programma of ander soort format..

En een flashwriter is net zo illegaal als een cdwriter dus dat laatste is dikke onzin..

Misschien gebruik ik hem wel echt voor backups, of om freeware spellen, programma's, muziek, en film mee af te spelen? Of om zelf te developen....

[ Voor 13% gewijzigd door .GoO op 29-11-2002 16:53 ]

Verwijderd

devv05 schreef op 29 November 2002 @ 16:52:
[...]

Misschien gebruik ik hem wel echt voor backups, of om freeware spellen, programma's, muziek, en film mee af te spelen? Of om zelf te developen....
oja?
dan zou ik eerst maar je eerste post editten voordat je verder blaat

• .GoO
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 19:35:
[...]

oja?
dan zou ik eerst maar je eerste post editten voordat je verder blaat
:O

Nu terug on-topic plz..

Iemand anders met een flash-advance die een oplossing weet of is ie gewoon kapot?