Powerquest Partition Magic 6 kan het allemaal!
Het is erg makkelijk in gebruik en doet z'n werk goed. Topper.
Vergeet niet zo'n backup diskette te maken, kan handig zijn (uit ervaring
)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 18:26 schreef jan-marten het volgende:
)[/quote]Vooral doen ja, ik spreek ook uit ervaring...
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
Jup, doen 
Maar ff over partition magic 6, ik vindt 'm wel errrug traag of ligt dat aan mij?
Van de week 2 uur bezig geweest om een linux native partitie van 2 gig naar 700 meg te resizen? volgens mij niet normaal?
Maar ff over partition magic 6, ik vindt 'm wel errrug traag of ligt dat aan mij?
Van de week 2 uur bezig geweest om een linux native partitie van 2 gig naar 700 meg te resizen? volgens mij niet normaal?
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 01:03 schreef Vork het volgende:
Partitionmagic 6 ..aaah ben al een tijdje opzoeken . .waar te downloaden (incl crack)?[/quote]Uuuuhm, niet hier iig. RTFF!
Partitionmagic 6 ..aaah ben al een tijdje opzoeken . .waar te downloaden (incl crack)?[/quote]Uuuuhm, niet hier iig. RTFF!
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Pagina: 1