Wie kan mij vertellen wat het werkelijke vermogen van deze speakers zijn, ik heb mij laten vertellen dta de subwoofer maar 20 Watt heeft maar dat is RMS. Het werkelijke vermogen schijnt hoger te zijn. Wie kan mij dit vertellen???
RMS is werkelijk vermogen volgens mij
En wat doet het er trouwens toe? Zolang ze maar goed klinken.
[ Voor 62% gewijzigd door ShadowrunR op 29-11-2002 14:44 ]
RMS is dus het werkelijke vermogen. Aan piekvermogen indicatie heb je eigenlijk helemaal nix. Met 20 watt kan je redelijk ruzie met je buren creéren.Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 13:46:
Wie kan mij vertellen wat het werkelijke vermogen van deze speakers zijn, ik heb mij laten vertellen dta de subwoofer maar 20 Watt heeft maar dat is RMS. Het werkelijke vermogen schijnt hoger te zijn. Wie kan mij dit vertellen???
Verwijderd
RMS enzo zegt helemaal niks!
Het volume is bij boxen nooit probleem. Je kan wel pronken met je Logitech Z 560 met 140 Watt RMS, maar wat heb je daar aan!
Ik heb zelf de Creative Inspire 5100 (subwoofer 12 Watt RMS) dat is echt veels te veel!
Dus mijn vraag wat maakt het vermogen uit (of het nou 20 of 200 Watt RMS is)!!
Het volume is bij boxen nooit probleem. Je kan wel pronken met je Logitech Z 560 met 140 Watt RMS, maar wat heb je daar aan!
Ik heb zelf de Creative Inspire 5100 (subwoofer 12 Watt RMS) dat is echt veels te veel!
Dus mijn vraag wat maakt het vermogen uit (of het nou 20 of 200 Watt RMS is)!!