Vriendelijk verzoek.

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wil degene die mijn proxy plat probeert te krijgen zichzelf even gaan verhangen ? Dank U !

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ikke niet , of anders onbewust . Maar het flushen gaat wel ongeloofelijk traag . En als ik fetch met blocksize 33 krijg ik 200 packets 450 WU's ofzo . Zijn de grote weer op ofzo ?

• wildhagen
  • Niet online
Over die grootte : daar kan ik niks aan doen, dat doet de proxy zelf...

Over de traagte : ik heb voor 99,99 procent zekerheid dat iemand met de proxy aan het klooien is... vandaar ook het verzoek aaan die persoon om zich te gaan verhangen.

Virussen? Scan ze hier!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Zelfde gast als degene die de proxy van TWWT plat heeft gelegd¿

het is iemand van ./ of anandtech.
ZE SCHIJTEN IN HUN BROEK VOOR ONS.
Dus gaan ze maar servers plateggen...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

/me denkt dat die perso(o)n(en) zich maar moeten melden :)

Dan kunnen we ze tenminste even de huid vol schelden in het gezicht :)

Ik begin vast met schelden:

^%#&^%$*&^%$^%@&^%$)#*!&#^*&^ :( :( :( :( :( :(

Zo en als we dit even naar die gasten toe mailen (mail bommetje of zo :) )

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Wildhagen:

Kun je je logs even vergelijken met TwwT? Kun je meteen zien of het dezelfde eikel is..

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Als het iemand met een vast IP is zou ik dat IP-adres graag willen weten. Misschien dat ik in de logs/database van dpc.tweakers.org wat meer over de identiteit van deze persoon kan vinden.

Verwijderd

GVD! Bij jou ook al?

Contact me even door ICQ.

Verwijderd

volgens mij zit anandtech hierachter :) ;)

Verwijderd

Kom zeg, ik denk niet dat /. of Anandtech hier iets mee te maken heeft, waarom zouden ze? Ik denk niet dat ze zich bij /. of TA tot dergelijk laag niveau zullen verlagen...

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Zoals al gezegd werd,
TwwT en Wildhagen even die logs vergelijken en dan een mailtje naar D.net

Eens kijken of daar wat tegen gedaan kan worden want dit is errug laag van de dader

Verwijderd

nee, maar ze zijn wel bang voor ons:

<a href="http://anandforums.gisystech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=156688">Dutch Power Cows</a>

• Chaos
  • Niet online
WTF heeft Distributed hier nou weer mee te maken? Dit moet je met zijn provider regelen of gewoon iedereen eventjes 'ipchains -A input -s [eikels's ip] -j DENY' laten uitvoeren op zijn keyproxy.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat zijn de IP adressen van die vieze kloothommel?

• Goingin
Ik snap het niet

Er zijn nu al een aantal mensen geweest die vroegen of je het IP nummer ff kon plaatsen, waarom doen jullie dat nou niet, dan kunnen we er samen wat aan doen!!

• wildhagen
  • Niet online
Ik zal er dinsdag meteen naar kijken. Eerder kan ik niet bij de betreffende machines.

En Goingin, de reden is heel simpel : ik (en ik neem ook aan TwwT) willen eerdt eens goed duidelijk hebben of we wel de echte dader te pakker hebben.... om voor de hand liggende redenen.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik ga niemand vals beschuldigen.

Mocht het daadwerkelijk een saboteur zijn die alle proxies probeert plat te krijgen, dan wordt zijn uptime niet erg hoog. >:)

• Goingin
Hahahahaha, zo mag ik het horen

Aanpakken die bende!!!!!

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
ik vind dit lame acties... zo moet ook wildhagen de proxie sluiten en dan is het einde gewoon zoek... als je zeker weet of diegene het doet moet je dat zeker wel op het forum smijten, weet je het niet zeker dan moet je dat zeker niet doen...

• wildhagen
  • Niet online
Uhm, ik ga niet zwichten voor dit soort cyberterreur. Ik houd mijn proxy gewoon open, al moet ik hem iedere dag opnieuw starten.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Jij hebt nog een snellere verbinding.

Mijn arme chello-lijntje heeft het maar lastig...

• Chaos
  • Niet online
Stel jij hebt een fatsoenlijke provider en deze cyberterrorist niet. Met klachten gestuurd aan zijn provider wordt niks gedaan. Jij zet dus de tegenaanval in en sloopt zijn systeem. Hij klaagt bij jouw provider, die wel netjes is en dus meteen jouw account afsluit. En dan? "Ja meneer, maar hij was begonnen..."???

Verwijderd

Uhh...ik post zijn IP-adres hier, ik ga zelf niet kloten.

• Chaos
  • Niet online
TwwT, het was niet specifiek aan jou gericht, maar aan iedereen die van plan is om de boel te gaan slopen. Het lijkt me voor die mensen verstandig om ook eventjes bij de mogelijke gevolgen stil te staan.

• DSmarty
  • Niet online
Ik neem dat risico wel, gimme da IP!

• Dutchman!
  • Laatst online: 19:54
Eerst eens goed de logs bekijken, alle oorzaken uitsluiten, vaststellen of er overeenkomsten zij tussen TwwT en Wildhagens problemen, vaststellen wie de veroorzaker is/zijn, dan legale defensieve mogelijkheden uitbroberen, en als dat alles niet geholpen heeft, pas dan en alleen dan moeten we ons tot zijn niveau gaan verlagen. En dan niet met je eigen computer(s) maar met een lekker anoniem systeem met een (of meer) 100 MBit lijntje(s) hier op de uni, waarmee je iedere andere in NL aanwezige verbinding kan outperformen.

We spend our years as a tale that is told

• DSmarty
  • Niet online
Dan help ik mee, wij hebben hier een single ATM verbinding (155mbit)

Verwijderd

Op deze link is een leuk programma om mensen hun ICQ nummer te achterhalen via het IP, ook haalt die automatisch de Usenet history op via DejaNews van het ingevoerde IP nummer. Ik hoop dat jullie die eikel te pakken krijgen
suc6
:)

Verwijderd

Ik vind persoonlijk dat die mafketel zelf even verklooid moet woren leuk een paar virusjes overgooien naar die bak van hem :(

• Goingin
Ik kreeg gister trouwens een heel raar onbekend niet te achterhalen berichtje via ICQ

Afz een@tweaker.net (die werkt natuurlijk niet)

Tekst: Braaf Hondje

Beetje vaag, misschien heeft het er wat mee te maken, ik snappetnie :(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:28

Floor-is

5.2

Djeez, wat is dit jongens? Ik ben al van TwwT over naar [eNeRGy] als het zo doorgaat dan kunnen we alle megaflush proxy's wel opdoeken. Ik ben er voor dat we maximaal woensdag het IP adres krijgen van de dader(s). Dan hebben TwwT en wildhagen heel dinsdag gehad om die kerel tot rede te brengen...

All in favor, raise your hand.

Plezier

Bericht hierboven

• PcDealer
  • Laatst online: 28-04 11:46

PcDealer

HP ftw \o/

*raising hand*

LinkedIn WoT Cash Converter

• DSmarty
  • Niet online
[Raised Hand] Mijn proxy ondervindt trouwens *nog* geen problemen. proxy.dsmarty.com

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

*Lowers hand*

Kom op...'t is best makkelijk om een adres te faken, of om bij een nixvermoedend iemand een trojan te installeren. Zullen we geen heksenjacht organiseren, maar 't gewoon aan de provider overlaten?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Chaos
  • Niet online
Eindelijk eens iemand die het met me eens is :)

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind ook dat je dit soort vandalen niet moet gaan hacken, maar met zijn provider moet gaan praten, werkt veel beter.

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

Verwijderd

't is best makkelijk om een adres te faken
Ik ben bang dat de jongen in kwestie WEET wat hij aan het doen is. Er draait namelijk Linux op zijn bak....
wel eens waar met een root-exploit in zijn wuftp-server, maar daar gaat het nu niet om >:)

• Goingin
De statspage van TwwT is nu pleite :(

Ik weet niet of dit de bedoeling was of weer het alombekende geintje van de vent die zich moest gaan verhangen

O ja, nog wat, OF de stats page van Rick kan de stats niet bijhouden
OF ik ben gewoon ff dik 2600 blokjes kwijt bij de overdracht van TwwT naar Rick
ER STAAN MAAR 163 !!!! BLOKJES VAN MIJ OP ZIJN PROXY!!!! :( :(
En ze staan niet bij mijn d.net stats dus daar zijn ze niet heengegaan :( :(

Ik heb dit al eerder gezegd maar er word niks op uit gedaan :( :( :(

WAAR ZIJN MIJN BLOKJES!!!!!!!!????????

Ik vind dit niet leuk, kan iemand mij vertellen wat er precies gebeurt is want ik mag dit niet zo.

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Sorry, voor alle problemen, maar ik als tweaker heb geprobeerd me Gameboy internet compatible te maken. Is gelukt maar sloeg op hol.
Lunix draait trouwens erg stabiel op me Gameboy.
Sorry voor het platleggen van die proxies.
komt omdat me Gambeoy ook kraakt, en wil flushen.
Tja en dat doet ie aan de lopende band met 124Mkeys/s.....

;)

Voor diegene die het niet snappen, dit is een geintje

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Chaos
  • Niet online
Goingin: Dat toontje van jou bevalt mij niet zo. Als er blokjes weg zijn is dat heel vervelend, maar dat doet niemand met opzet. Gedraag je dus een beetje normaal.

• Goingin
Sorry Chaos,

Zo bedoel ik het niet, maar wat zou jij ervan zeggen als je een dik 2600 blokjes kwijt bent.

Ook al zou ik maar een verklaring krijgen van wat ermee gebeurd is dan ben ik tevreden.

Maar ik heb al vaker erover gepost en niemand geeft me uitleg erover.

Ik hoop dat je het een beetje begrijpt

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Ben het alweer met je eens Chaos. :)

Goingin: Alle proxybeheerders doen imho hun uiterste best om die dingen zo soepel mogelijk te laten lopen. Waarschijnlijk hebben ze echt wel wat anders te doen dan overspannen "ik ben een blokje kwijt" meldingen te gaan checken. Hier kwaad gaan lopen doen dat je anderhalf blokje kwijt bent slaat nergens op, d'r zit een uitgebreide check in de client die dat voorkomt. En dit soort berichten zorgen er ook niet echt voor dat anderen besluiten om een deel van hun vrije tijd aan DPC te besteden.

En daarnaast: Lighten Up!!! 't zijn maar ééntjes en nulletjes :) :)

• wiho
  • Laatst online: 20-05 09:54

wiho

Certified Nerd

Ik ben bang dat de jongen in kwestie WEET wat hij aan het doen is. Er draait namelijk Linux op zijn bak....
wel eens waar met een root-exploit in zijn wuftp-server
Beetje tegenstrijdig, nietwaar? :) Iemand die nog steeds de vulnerable versie van wu-ftp draait (waarvoor al maanden geleden updates zijn uitgebracht door alle Linux distro's) weet kennelijk niet hoe 'ie z'n systeem moet onderhouden.

Sterker nog, als zijn machine echt een lek bevat, zou het dus heel goed kunnen dat zijn machine door iemand anders gebruikt wordt om de DPC proxies te pesten. Laten we dus vooral niet te snel een oordeel vellen.

"Pas als het proces gecrashed is, dumpt men de core"

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
kun je dat ip-tje nou niet even geven, ik ken nog een paar vrienden die niets lievers doen dan "andere pc's op hun beveiling checken" >:) :) >:)

Verwijderd

Voorlopig wordt het IP niet vrijgegeven.
Eerst even overleggen met Wildhagen.

Overigens die eikel haalt m'n server nog steeds 2-4 maal per dag onderuit.

• Chaos
  • Niet online
Waarom blokkeer je zijn ip niet gewoon op jouw server? Dan heb je er iig geen last meer van.

• Goingin
Pinball:

Het waren 2600 blokjes, dat vind ik toch wel zonde :'(

Maar ach, ik heb me er maar overheen gezet en ik zie wel hoe het verloopt.

Maar het was niet mijn bedoeling om superkwaad over te komen, ik was er gewoon niet blij mee.

Dus ik bied ff mijn excuses aan en ik hoop dat het vergeven is

• pinball
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Goingin, mijn vorige post was ook een reactie op jou eerste, ik typ nogal langzaam, en had jouw reactie op Chaos nog niet gelezen :)

2600 blokjes is idd klote om kwijt te raken, maar ik vond al jou :( :( :( nogal lullig overkomen naar mensen die veel moeite doen voor DPC. Zand erover wat mij betreft.

• Goingin
Wat mij betreft ook
Ik was ook best wel lullig aan het doen

Zand erover en niet meer over praten :)

• wildhagen
  • Niet online
Goed, ff een update :

Uit mijn logs blijkt dat de proxy zichzelf continue aan het restarten was ('Proxy shutting down and restarting .... <bla nog meer>'). Volgende stap is om uit te zoeken of dit door iemand is veroorzaakt of dat dit spontaan uit zichzelf gebeurde. Daar kom ik dus nog op terug.

Voor dit moment werkt alles weer soepeltjes (ik heb gereboot en de pprc5out.rc5 opgesplitst), dus jullie kunnen weer dumpen. Voor de duidelijkheid : Er zijn GEEN blocks verloren gegaan op mijn proxy (daar hebben we backups voor).

Voor meer info : j.j.wildhagen@tue.nl. Antwoord kan een uurtje wegblijven, maar alles word beantwoord.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Wildhagen, je proxy is weer supersnel. De afgelopen dagen kon ik niet flushen zonder foutmeldingen, maar nu doet het weer perfect!!

• Floor-is
  • Laatst online: 21:28

Floor-is

5.2

Wildhagen, kun je dat ook ff toepassen bij TwwT? Dan kan ik daar weer heen terug, lijkt me rot als je zo moet "leeglopen".

Plezier!

Oh ennuh, ignore that raise-your-hand-stuff, want ze kunnen het zelf wel oplossen.

Bericht hierboven

• Booster
  • Laatst online: 19-05 17:18

Booster

Superuser

anandforums.gisystech.com:
The server is unable to fulfill your request due to extremely high traffic or an unexpected internal error.

Okee jongens geef het maar toe, wie kon zich niet inhouden? :)

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Pagina: 1