Toon posts:

[k7s5a] Welk geheugen moet ik nou halen???

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een k7s5a en ik zit nog met 512 mb pc 133 (niet echt super met een 2400+)
nu wil ik ddr hebben maar het lieft niet te duur, ik zat eerst te denken om cosair pc2700 cas2 te halen maar das me nu ff veel te duur, ik wil eigelijk wel graag cas 2 maar hoeveel merk je daar nou van (met name games). Een kamaraar van me heeft ook een moederbord met een sis 735 chipset en hij krijgt zijn samsung geheugen alleen stabiel op 100 mhz cas 3 en ik zocht wel geheugen uit die prijs klasse.

wat moet ik halen???

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Gewoon een fatsoenlijke DDR-SDRAM module, PC2100 of PC2700 afhankelijk van je budget. Is vrij veel over te vinden als je een beetje zoekt ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Van CAS2 merk je weinig. Maar CAS2 geheugen kun je vaak verder overklokken dan CAS2.5 geheugen. De stabiliteit hangt ook heel sterk af van de koeling van het chipset. Zie daartoe de grotere K7S5A topics (zoek ze op met de Omega Search).

Welk geheugen je moet hebben? Da's geheel aan jou. Overweeg of je gaat voor kwaliteit/overclockbaarheid/garantie/prijs/etc. Dane-Elec reepjes zijn over het algemeen gewoon goed: http://shop.tweakers.net

Maargoed, dit is dus ook al veelvuldig besproken op GoT: search and thou shall find :)

Dit topic is gesloten.