Toon posts:

Siemens Livebook pincode crack

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Siemens Livebook gekregen maar deze is uitgevoerd met aan de voorkant 5 knopjes hiermee kan je een code mee intoetsen om de beveiliging uitteschakelen.
Alleen ik weet dus de code niet en diegene waarvan ik hem gekregen heb ook niet (daarom kreeg ik hem waarschijlijk ook)
Is hier een oplossing voor weet iemand hoe ik dit kan omzeilen, kan iets resetten op de moederboard, het loskoppelen van de battery helpt niet.
Iemand hier ervaring mee?

• DirtyHennessy
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-07 19:51
( * ) Officiële Waarschuwing
Een waarschuwing die aan mensen gegeven wordt omdat ze in overtreding van een policy zijn. Denk hierbij aan Warez/Crackz/Serialz/Flames/Dikke Trolls/Racisme, heftig schelden.

oi oi oi :P

dat wordt dagen lang gokken :)

• wica
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 16:59

wica

De duivel jacht op me

Bel siemens op. Zou ik zeggen. Tenzij die gestolen is he :)

RFC | The Linux Document Project | gentoo.

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-08 02:22

The Wrecker

Networking Rulez

Ik denk dat Siemens hier niet veel aan wil doen, maar je kan het proberen idd. Probeer anders de batterij van het moederbord af te halen (ding open schroeven dus.) is het een mechanisch slot ofzo??? of software matig???

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-08 23:09
The_Wrecker schreef op 29 November 2002 @ 13:11:
Ik denk dat Siemens hier niet veel aan wil doen, maar je kan het proberen idd. Probeer anders de batterij van het moederbord af te halen (ding open schroeven dus.) is het een mechanisch slot ofzo??? of software matig???
Waarom zou siemens hier niks aan willen doen.
Denk je mischien dat siemens deze pin-code er opgeplakt heeft in de hoop dat mensen hem vergeten en een nieuwe moeten kopen?

• sharkzor
  • Laatst online: 14:46
ik vermoed dat ergens een jumper of switchje zit om dat uit te schakelen. misschien kan je het model nummer posten? aan de hand daarvan kan je misschien wat vinden (handleiding?)

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
HermeS schreef op 29 november 2002 @ 13:12:
[...]

Waarom zou siemens hier niks aan willen doen.
Denk je mischien dat siemens deze pin-code er opgeplakt heeft in de hoop dat mensen hem vergeten en een nieuwe moeten kopen?
nee, t dient ter bescherming zodat niet iedereen (--> onbevoegden (dus diegene zonder pincode)) m open kan krijgen...

maar wat ik ook niet helemaal heb begrepen is of t een mechanische of softwarematige slot?

• Judaz
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Judaz

--->) . (<---

Kun je het niet brute force oplossen?
het zijn maar 5 knopjes.

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-08 02:22

The Wrecker

Networking Rulez

nou ja, Siemens is een groot bedrijf en jij bent die code kwijt. Anders kan iedereen wel opbellen van 'mijn code ben ik kwijt wat moet ik doen' .

• zAb
  • Laatst online: 14-04 15:35

zAb

Net

Rirareparatie, heb daar bijna dagelijks mee te maken dat m'n gebruikers hetzelfde presteren.
Waarchijnlijk moet je mainboard worden vervangen, suc6 dus.

.

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025

JEV

zAb schreef op 29 november 2002 @ 16:50:
Waarchijnlijk moet je mainboard worden vervangen, suc6 dus.
Dat zij Compaq ook een keer tegen mij nadat ik problemen had gekregen met mijn toetsenbord. (Biertje iemand????????) 8)7
Tegen mij zeggen dat ze een ander toetsenbord hadden geprobeerd en dat toch waarschijnlijk het moederbord kapot was en dat me dat Hfl. 1200,= zou kosten (Tjakka). :'(
Een jaar met die laptop rondgelopen (het waren alleen de pijltjes toetsen die het niet meer deden.) }:O
Toe op de gok een nieuw toetsenbord gekocht op ebay.
Zelf geinstalleerd en werken dat dat ding het doet geen problemen meer met dat apparaat. :7

Dus vertel me niet dat er een nieuw M/B in moet want dat geloof ik niet. :r

Gewoon zoeken en op een paar andere forums posten enkijken wat er uit komt.

En als die laptop niet gestolen is inderdaad dan Dell bellen. O-)

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• zAb
  • Laatst online: 14-04 15:35

zAb

Net

Heh, ik heb het zelf geprobeerd met die lifeboekies kwam er echt niet uit. Dit is namelijk een hardware matig iets wat geintregeerd is in het mainboard (in iedergeval wel bij de siemens).

En we hebben het niet over een toetsenbord, maar over 5 knopjes aan de voorkant van het apparaat.

.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:04

LopeZ

Too much is never enough

Cracken doen we hier niet, mail/bel/postduif Siemensen die kunnen je echt wel helpen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.