Toon posts:

het gaat fout als ik mijn site laad in 800x600

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een website aan het maken voor mijn opa maar het volgende zoals ik vaak zie op andere site is dat als je op 800x600 kijk het zelfde er uit ziet als op 1024x768 (dus wat ik bedoel dat de site gewoon helemaal in het beeld past en niet met scroll balk die verticaal werkt) hoe krijg ik dit voor elkaar in dreamweaver
help help help !!!!!

alvast bedankt voor het helpen

• hopakee
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
je maakt je site voor 800x600 en bouwt 'm volledig in een tabel met een vaste lengte en breedte, deze tabel lijn je gecentreerd uit en voila

Verwijderd

Zie zoals ik gedaan heb, de breedte op 800 zetten (in een frameset). Nu zie je op hoger dan 800x600 links en rechtsniets, hoger dan 800x600 dan zie je balken aan de zijkant. http://www.sukkels.com

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:49

André

Analytics dude

Gewoon een frameset gebruiken waar in de cols attribuut een *retje staat. Dan resized de site wel aan de hand van je resolutie.

Of inderdaad een tabel met breedte 800. Of helemaal perfect een layer met breedte 800.

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
Inderdaad een frameset gebruiken die iets minder als 800px afscheidt waar je je content in vrut. Frame definitions en tutorials zijn overal te vinden. Succes.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Dit topic is gesloten.