Toon posts:

[Geforce 256] Icoontjes vallen weg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 'nieuwe' Geforce 256 in m'n PC zitten. Draait goed, wordt netjes herkent door Windows XP etc.
Probleem is echter dat icoontjes wegvallen of vreemd verkleuren.

B.v. Trillian; de icoontjes springen aan en uit. In outlook zie ik alle icoontjes van de tree niet meer. Toolbar icoontjes wel, maar sommige zijn wit of inverse. Zo ook in IE; google toolbar icoontjes zijn wit, logo van IE is inverse en de rest is weer goed.

Ik heb de laatste detonator versie gebruikt en versie 29. Beiden geven het zelfde probleem.

Iemand een suggestie?

• Kosh66
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-08 00:27
Heb je veel icons op je desktop staan?
Gebruik je een hoge resolutie met veel kleuren?
Dan moet je de waarde van de Iconcache eens verhogen in de registry, waarschijnlijk helpt dit.

[ Voor 9% gewijzigd door Kosh66 op 29-11-2002 13:06 ]

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Kosh66 schreef op 29 November 2002 @ 13:05:
Heb je veel icons op je desktop staan?
Gebruik je een hoge resolutie met veel kleuren?
Dan moet je de waarde van de Iconcache eens verhogen in de registry, waarschijnlijk helpt dit.
Hoe doe je dat? Heb ik namelijk ook last van.

Verwijderd

Topicstarter
Aantal icoontjes op m'n desktop valt wel mee. Maar die zien er ook normaal uit. Het zijn volgens mij icoontjes die een programma uit resources haalt. Bv die outlook icoontjes of die van trillian, of dat informatie-icoontje bij een messagebox. Die zijn vreemd gekleurd. Ik kan kiezen tussen 16 bit of 32 bit kleur, maar het blijft slecht eruit zien.

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

Misschien een IE installatiefout?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, alles was gewoon in orde voordat ik die kaart erin stopte. Toen heb ik nieuwe drivers bij nvidia gedownload en geinstalleerd. Het is dus niet alleen bij IE, maar bij allerlei software.
Pagina: 1