[pricewatch] Benelux?

Pagina: 1
Acties:

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
wat is de reden dat de PriceWatch standaard alleen zoekt op 'Benelux' en niet voor 'alle landen' ?

Ik vergeet het elke keer en snap maar niet waarom bijvoorbeeld Power in Numbers niet naar voren komt 8)7

Maar dan moet je dus opnieuw zoeken met 'alle landen'.

Ik neem Power in Numbers als voorbeeld, want die zitten dus in Australie en zijn ondanks hun snellere normalerwijze duurdere Ridata spul, bijna altijd een van de goedkoopste (incl. verzenden). Maar het zou net zo goed voor een ander land van toepassing kunnen zijn.

Het lijkt me dat de Tweaker met zijn laag-drempelige internet, weinig toegevoegde waarde heeft aan de standaard setting 'Benelux' en het maakt de search amper langzamer maar wel een stuk duidelijker en intressanter.

Benelux
alle landen

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Ik hoef geen prijzen te weten van buitenlandse shops. Benelux vind ik dan nog gaan.

LinkedIn WoT Cash Converter

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Logisch, dat zou jou geld kosten ;)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Lang niet iedereen wil in het buitenland bestellen. De Duitse en Amerikaanse shops zijn vaak goedkoper, maar we kregen vaak klachten dat deze de pricewatch vervuilden, omdat mensen net zo lang door moesten blijven klikken tot ze een Nederlandse winkel tegenkwamen. Benelux is een mooi compromis :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Topicstarter
Benelux is een mooi compromis
+1 inzichtvol :)