Tweakers.net / GoT userbase merge

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
http://www.tweakers.net/plan/185 << is de link ervan, waar ik dus heb gelezen over die merge, en hier http://arethusa.tweakers.net/~acm/dbmerge dus mijn info heb ingevuld.

Nou kwam ik er later achter, dat ik met m'n suffe hoofd niet de correcte account heb geselecteerd die voort moet leven zeg maar. Is het nog mogelijk dit te veranderen, of is mijn merge-info achter slot en grendel gegaan en komt die er pas uit als de echte merge plaatsvindt. Alvast bedankt voor de info/hulp :)

edit: Profielerving heet dat dus 8)7 ...maar volgens mij heb ik T.net geselecteerd daar, en het had GoT moeten zijn :).

[ Voor 13% gewijzigd door Remy op 29-11-2002 11:43 ]

LinkedIn
Instagram

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
wat is het probleem? de nick?
Dan kan je later namelijk makkelijk een nickchange aanvragen, en is het geen probleem.
Ook als het wat prefs zijn, kan je dat later zo aanpassen.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-03 21:59

Arno

PF5A

Dus je hebt een clone :? >:)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Remy

Remy

Topicstarter
Plague: Als dat nickchange enz. zo makkelijk is, dan is dat iig geen probleem nee. Maar ik bedoel meer ook afhankelijk van posts/bookmarks die ik hier heb....hm ik ga het verhaal van die merge nog maar es lezen :) , misschien dat ik het dan beter snap.

Traag: Jah ik heb een clone op de FP. Welke het is zeg ik lekker niet, maar als je goed naar me icon kijkt ;) ...

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

LA > TFF lijkt me :)

• Remy

Remy

Topicstarter
Right. Al gevonden:
Er zal weinig veranderen. Al je posts op de frontpage en op het forum blijven op je eigen naam staan, met als enige verschil dat dat voortaan zonder uitzondering dezelfde naam is...
Zogauw de merge dus gebeurt een nickchange doen en iedereen blij whie. Nogmaals bedankt iedereen. :)

LinkedIn
Instagram

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-03 20:27
ReemF schreef op 29 november 2002 @ 11:59:
Right. Al gevonden:
[...]

Zogauw de merge dus gebeurt een nickchange doen en iedereen blij whie. Nogmaals bedankt iedereen. :)
daar zo ik niet zomaar vanuit gaan dat je dan een nickchange kan doen.

Je kan er sowieso maar 1 doen dus als je dan straks je nick laat veranderen heb je geen reserve nickchange meer.

Dat je t maar ff weet :)

• Remy

Remy

Topicstarter
Jamaa
<< deze nick wil ik dus houden. Die van de FP / Tweakers.net mag ophoepelen. Ik heb dus bij het merge scherm helaas voor de T.net nick gekozen. Dat zal -waarschijnlijk- ook mijn gemergede (is dat goed NL? vast wel :P ) nick worden. Daarna hoef ik dus alleen eenmalig een nickchange terug naar deze en basta. Wat een lang topic nou al om een vraag die ik ff had. Ik denk er komt 1 antwoord van een ad/mod van zus en zo en hop topic dicht hehe :)

LinkedIn
Instagram

• Arthur
  • Laatst online: 12-03 23:13
We kunnen ook gewoon nu even je Frontpage-nick veranderen in ReemF hoor. Aangezien je dan zowel op de FP als op GoT ReemF heet, zal je na de merge automagisch op GoT en FP ook ReemF heten :)

Als je even zegt wat je huidige nick of uid is, kunnen we dat aanpassen.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Remy

Remy

Topicstarter
Heej da's mooi man. Komt ie: Apocalyptica. Dan is dat ook geregeld. Dank voor de service ;)

LinkedIn
Instagram

• Arthur
  • Laatst online: 12-03 23:13
Apocalyptica --> ReemF

Done, even opnieuw inloggen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Arthur op 29-11-2002 14:24 ]

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• Remy

Remy

Topicstarter
Hij doet het! Machtig zeg. Blij blij en euh topic kan nou wel dicht, volgens mij heb ik nog nooit zoveel gepost in 1 topic! ;) .

LinkedIn
Instagram

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

ReemF schreef op 29 november 2002 @ 14:35:
Hij doet het! Machtig zeg. Blij blij en euh topic kan nou wel dicht, volgens mij heb ik nog nooit zoveel gepost in 1 topic! ;) .

*draait sleutel om* :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.