Toon posts:

AMD Duron 600 mhz overklokken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag ff willen weten hoe ver ik kan overklokken met een MSI KT7 pro moederbord met een AMD Duron 600 mhz cpu en een chrome orb cooler netjes gekocht bij oc-shop. dus op een snelheid waar hij wel stabiel draait met die chrome orb cooler

dank

• LosserNL
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:46
blabla duron 600@1002 MHz en 1.85 V....met chaintech 7aja......:) jij gaat ook lekker pielen met die bruggetjes??? best wel vermoeiend als je zoiets met de hand doet :)

Verwijderd

kijk maar in mijn sign:

Verwijderd

ben je dan van plan te gaan solderen? vindt ik moedig :) of wou je het gewoon bij FSB overclocking houden dat kan wel maar reken niet hoger dan 110MHZ (en dat is al veel geloof ik, zelfs al heb je 133Mhz geheugen je andere componenten krijgen ook op hun lazer)want zover ik weet kan je geen multiplier oc'en op de MSI K7T pro (wel op de pro2 maar is die al verkrijgbaar?) in ieder geval niet via de easy way (bios of dipswitch ofzo).

PS: als het wel kan dan heb ik niets gezegd :)

succes

PS2: zover ik weet zijn de borden die geschikt zijn voor makkelijk ocen van de duron/athlon(TB) de:

asus A7V (available)
abit KT7 (available)(of met RAID, available)
MSI K7Tpro2(komt er aan of is er al kweenie)
Aopen AK73 (komt er aan of is er al kweenie)

voor chaintech e.a. weet ik het niet precies

Verwijderd

[ff oude koeien uit de sloot halen]
zelfs al heb je 133Mhz geheugen je andere componenten krijgen ook op hun lazer.
Ik weet niet welk mobo jij hebt, maar de mijne kan dan op 1/4 ipv 1/3!
[/ff oude koeien uit de sloot halen]

Verwijderd

heb zelf ook een duron600@660 met een k7t-pro. zit netjes een standaard ball-bearing cooler op.

wordt zo'n 35 graden,, maar hoger wil toch niet FSB, want dan gaatie flippen :(

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-09 08:22
DaFoX: verhoog dan je multiplier! gewoon ff met potlood de L1 bruggen met elkaar verbinden... dus:
: : : :
wordt
| | | |

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:47

evol

hello world

BenchMarc, daar schiet ie dus nix mee op, want hij heb een MSI K7TPro, ofwel geen multiplier instellingen via bios of dipswitches...
Da wordt met een stanley mes aan de gang ofzo :)

Move along people. Nothing to see here.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Kijken of je nog kan ruilen voor de K7T-PRO2 :) die is leverbaar en maar paar tientjes duurder.. dan hebbie wel Multipliersettings :)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1