USB in monitorvoet -> werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
Hoe zit dit, ben je hier een speciale kabel voor nodig ofzo?? Ik heb een Compaq V75 2ehands gekocht, en in de voet zit links een USB-ingang. Maar als ik er wat insteek, geberut er niks (Win98).

Nou zit er aan de achterkant van de voet ook een in- of uitgang, die er vreemd uitziet (geen normale USB), maar waar wel het USB-symbooltje bijstaat. Moet daar een aparte kabel in naar de USB-poort van het moederbord ofzo? Die heeft de pc namelijk niet :+

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

dar moet dus een kabel in ;)
normaal zit die bij je monitor, moet je even checken bij degene waarvan je hem gekocht hebt.

Die kabel steek je dus in je achtereind monitor en in een gewoon usb poortje achter in je kast.

Ze zijn ook gewoon in een winkel te koop. :)

Verwijderd

ja daar moet je een kabel insteken en dan naar een usb uitgang van je pc

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

ImPrEzA schreef op 29 November 2002 @ 11:28: Moet daar een aparte kabel in naar de USB-poort van het moederbord ofzo? Die heeft de pc namelijk niet :+
Dan gaat het dus niet werken :P

de betaler vervuilt

• ImPrEzA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-05 07:51

ImPrEzA

</breezah> Impreza

Topicstarter
ok zoiets vermoedde ik al, maar d8 laat ik het toch ff checken.. naja, is ook niet echt nodig op die pc. thanx

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly... all your life... you were only waiting for this moment to be free. ][ Wanna fight for human rights? www.amnesty.nl

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Die USB in de monitor is een USB hub, een verdeeldoosje dus. Je kan eventueel een USB PCI kaartje in je bak zetten als je toch USB zou willen gebruiken.

de betaler vervuilt

Pagina: 1