Oja, uitleg....nou, een standaard kast van computerland....deksel is bij philips op een kolomboor gemod, tbv 120mm fan, raam ook, maar op een zaag tafel, het rode raam door weer een ander bedrijf " toegeleverd", wieltjes bij de Karwei gekocht, t enige dat ik gekocht btw......verf...hamerslag grijs, eh...ook gekocht...haha....handvat..custom made rvs...ook philips.....u -rubber tbv raam..je raad het al....xp 2100,leadtek 4200-128mb, en net sinds zondag een Henkie batch.
Sinds de foto's heb ik de grills nog rood gemaakt, en ik wil er nog in gotisch schrift Wolvenstein op zetten, ook in het rood, het moest een beetje n "duitse " kast worre....ps, de wieltjes zitten op een geperforeerde pvc plaat, (was een beetje zwaar) ook door de zelfde zaak als het raam.....netjes schuinkantje aan laten frezen....en dat symbool, des nachts om 3 uur nog aan zitten werken, t moest af voor dat weekend....maar totaal, af en toe aan gewerkt, gedurend meerdere maanden, maar uit eindelijk in 1 week af gemaakt(vooral s nachts). En die verf is erg dik, en lastig om te kwasten......maar ziet er wel lekker afgeleefd uit...
Om de plaats van de fan aan de zijkant te bepalen,( 12 volt draaien beide op 7) heb ik eerst een tijdje test gedraaid met een stuk karton, uiteindelijk de beste plaats gevonden, wat soms meer dan 10 graden verschil gaf, dit gezien ik toen( nu OGR), Rc 5-64 draaide, nu blijft de temp hooguit 38 graden, let wel, vollast!
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 02:19 ]