De stats in deze post zijn verwijderd.
Hier zijn de stats nog wel te bekijken!
Hier zijn de stats nog wel te bekijken!
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 14:04 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2002 14:04 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Jack Flushell op 29-11-2002 10:58 . Reden: Hatseflatse ]
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
[ Voor 8% gewijzigd door Daedalus op 29-11-2002 11:34 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
That's the spiritmcDaedalus schreef op 29 November 2002 @ 11:34:
Kwam er net achter dat m'n router geen Muon meer draaide'k Heb het ding een flinke schop gegeven nu draait de client weer. De productie is niet al te groot (als je geluk heb 1 muon per dag), maar alle kleine beetjes helpen.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
oeoeoeh... dát klinkt gevaarlijk uit jouw mond DukeBox
LOLJack Flushell schreef op 29 November 2002 @ 13:54:
[...]
----
Als onderstaande mensen nu ook even een Best250 results.dat installeren in hun muon
dir(s) gaan we nog harder. Die file kan je HIER downloaden
Jackal NL
NightSmk
Marshal
Supersymmetry
Mosez
Team BoGoH
PendragonXIII
Eskimootje
MrEdge
Manpower
BotXXX-test
Haisma
Stoomboot
Sharkzor
Killerrabbit
Grimlock nl
Rexxie
d0g1e
The Dutch Dude
Venxir
NeoKenobi
DPC LawnMooherMen
sjorsv
Jack Flushell schreef op 29 november 2002 @ 13:54:
Als onderstaande mensen nu ook even een Best250 results.dat installeren in hun muon
...
BotXXX-test
...
Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.
Hmmmmmja.....
Hmm, moet de site het natuurlijk wel doenJack Flushell schreef op 29 November 2002 @ 13:54:
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
Jack Flushell schreef op 29 november 2002 @ 13:54:
[...]
----
Jackal NL
NightSmk
Marshal
Supersymmetry
Mosez
Team BoGoH
PendragonXIII
Eskimootje
MrEdge
Manpower
BotXXX-test
Haisma
Stoomboot
Sharkzor
Killerrabbit
Grimlock nl
Rexxie
d0g1e
The Dutch Dude
Venxir
NeoKenobi
DPC LawnMooherMen
sjorsv
Nee hoor, ligt niet aan jou... mijn ervaringen zijn ook dat Linux clients beter draaien (sneller en beter)... het grootste gedeelte van mijn stal draait echter Windows...Sir_Floppy schreef op 29 November 2002 @ 20:57:
Ligt het aan mij en geven linuxclients meer/betere resultaten?
Heb hier 1 linuxbak (AMD 900Mhz, Gentoo 1.4), een laptop (Intel 850Mhz, WinXP) en een workstation (AMD 2100XP(1733Mhz), Win2k).
Alle 3 werken met dezelfde results.dat. Allemaal de laatste client versie en toch heeft die linuxbak de meeste +3% muons (windows machines nagenoeg niets maar wel veel +2.5%)
[ Voor 21% gewijzigd door MetalRush op 29-11-2002 21:58 . Reden: Typo & Aanvulling ]
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Verwijderd
Verwijderd
Inderdaad! Die hebben flink lopen sparen zeg.Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 22:42:
WOEI ! !! registered flush by NEC
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Verwijderd
Ik vond het al zo vreemd dat ik maar zo weinig hadJack Flushell schreef op 29 November 2002 @ 13:54:
...
NightSmk
...
Verwijderd
Hoeft niet eens als je eigen results minder zijn dan die in die van Stephen...Verwijderd schreef op 30 November 2002 @ 00:38:
Nee je kan je eigen stats uit je oude results.dat halen en die toevoegen aan de nieuwe results.dat, moet je wel ff oppassen dat er geen spaties tussen staan.
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH !!!!!!!@ Jack Flushell;
heb gelezen bij Stephen dat bij ARS flink wat gasten afhaken...
lees hier... tijd om de koeien weer van stal te halen... winter of geen winter
[ Voor 20% gewijzigd door Jack Flushell op 30-11-2002 04:05 ]
Ik weenie waaraan maar mijn linuxbakken gaan ook sneller dan de windhoos bakken.... Zou het intelligentie zijn, of levert niet-commercieel uiteindelijk toch meer op dan commercieel...Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 21:50:
Dat linux betere resultaten geeft hoor ik wel vaker, zal wel aan de inteligentie van de besturings systemen liggen![]()
Verwijderd
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2002 12:59 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq