Ik heb windows xp Pro geinstalleerd, en VMware, op vmware sat linux, nu heb ik mijn apache webserver op linux gezet, maar hoe krijg ik IPNAT werkend onder window xp? ik gebruik de gewone windows xp netwerk delen
mag ik vragen waarom je apache in een vpc wil draaien 
dit kost toch gewoon bruut veel geheugen en andere resources?
het lijkt mij verstandiger om apache op windows te laten draaien, of om een windows eraf te halen en DAN linux erop, want zoals je het nu hebt wordt het vrij lastig om een site te hosten
afgezien van de "stabiliteit"
just my 2 cents
dit kost toch gewoon bruut veel geheugen en andere resources?
het lijkt mij verstandiger om apache op windows te laten draaien, of om een windows eraf te halen en DAN linux erop, want zoals je het nu hebt wordt het vrij lastig om een site te hosten
afgezien van de "stabiliteit"
just my 2 cents
Stel binnen VMware je netwerkkaart in als bridged, en je VMWare sessie is rechtstreeks te benaderen.
Gebruik je de NAT instelling, dan kan de vmwaresessie via een natted verbinding via jouw eigen PC's netwerkkaart/Ip adres naar buiten.
Naar binnen portmappen, via deze natverbinding gaat denk ik niet werken. tenzij jij een firewall installeerd, die de vmware netwerkkaart ook kan gebruiken.
Overigens zou het geen kwaad kunnen om een keer de faq te lezen over het starten van een topic
Gebruik je de NAT instelling, dan kan de vmwaresessie via een natted verbinding via jouw eigen PC's netwerkkaart/Ip adres naar buiten.
Naar binnen portmappen, via deze natverbinding gaat denk ik niet werken. tenzij jij een firewall installeerd, die de vmware netwerkkaart ook kan gebruiken.
Overigens zou het geen kwaad kunnen om een keer de faq te lezen over het starten van een topic