netwerk printer installeren in novell netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• arpie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
ok de titel spreekt eigenlijk voor zich. ik zit hier op stage en we moeten een HP 4100n laserjet printer in het netwerk installeren. maar we weten dus niet hoe dat moet. normaal sluit je hem aan aan een pc maar deze versie heeft een ingebouwde netwerk kaart. het is trouwens een novell netwerk dus ik denk dat hij in de tree moet worden opgenomen!!!

alvast bedankt

• Menblack
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-06 20:10
wil je een non ndps printer of een ndps printer ?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

arpie schreef op 29 November 2002 @ 10:07:
ok de titel spreekt eigenlijk voor zich. ik zit hier op stage en we moeten een HP 4100n laserjet printer in het netwerk installeren. maar we weten dus niet hoe dat moet. normaal sluit je hem aan aan een pc maar deze versie heeft een ingebouwde netwerk kaart. het is trouwens een novell netwerk dus ik denk dat hij in de tree moet worden opgenomen!!!

alvast bedankt
[google=hp jetadmin]
Success

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• arpie
merci kzal is ff kijken of ik wat kan vinden

• arpie
oo khoor hier net dat zo'n jetadim in de printer zit ingebouwd! dus dat valt al af volgens mij?

• arpie
kwil by the way een non ndps printer!!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

arpie schreef op 29 november 2002 @ 10:15:
oo khoor hier net dat zo'n jetadim in de printer zit ingebouwd! dus dat valt al af volgens mij?
Dan hoor je verkeerd. Dat heet een jetdirect kaart. jetadmin is de beheertool.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Gelieve volgende keer de EDIT knop te gebruiken, ipv 3 posts achter elkaar.
Met de genoemde links, en een beetje rondsnuffelen op novell.com moet het je toch echt wel lukken.

Bij de printer zit overigens een handleiding, kan me niet indenken dat daar niet in vermeld staat hoe JetDirect werkt ...

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.