Ik wil bij een gesprek wat ik straks heb met een 'mogelijke nieuwe werkgever', een paar cursussen aangeven die ik wil gaan doen.
Daar ik wel een beetje op NT en 2000 ben uitgekeken, en mij veel meer interesseer voor de verschillende linux distro's ben ik vorig jaar begonnen met de eerste cursus.
Dat was de RedHat System Administration cursus, die ik gevolgd heb bij IBM.
De leraar, Wouter Lieftink perfecte dude
Kan goed uitleggen.
Nu wil ik dus een aantal andere cursussen gaan volgen, om mij goed inzetbaar te maken bij verschillende opdrachtgevers.
Ik wilde starten met
LX03: Linux System administration. #Is al gesneden koek, maar kan nooit kwaad
LX07: Linux TCP/IP Administration. #IP ken ik wel, maar extra kennis regelt.
LX26: Linux Integration with Windows (Samba) #lijkt me voor een gecombineerde omgeving, erg interessant.
LX24: Linux as a Firewall #Ik ben redenlijk into security, dus lijkt me duidelijk.
Waar ik nu naar zoek zijn mensen die (een van) deze cursussen gevolgd hebben, en daar een reactie op kunnen geven.
Was er voldoende tijd om alles te bespreken, werd er duidelijk uitgelegd.
Waren er voldoende systemen om op te rommelen, en heb je aan deze cursus echt iets overgehouden (qua kennis wel te verstaan)
Daar ik wel een beetje op NT en 2000 ben uitgekeken, en mij veel meer interesseer voor de verschillende linux distro's ben ik vorig jaar begonnen met de eerste cursus.
Dat was de RedHat System Administration cursus, die ik gevolgd heb bij IBM.
De leraar, Wouter Lieftink perfecte dude
Nu wil ik dus een aantal andere cursussen gaan volgen, om mij goed inzetbaar te maken bij verschillende opdrachtgevers.
Ik wilde starten met
LX03: Linux System administration. #Is al gesneden koek, maar kan nooit kwaad
LX07: Linux TCP/IP Administration. #IP ken ik wel, maar extra kennis regelt.
LX26: Linux Integration with Windows (Samba) #lijkt me voor een gecombineerde omgeving, erg interessant.
LX24: Linux as a Firewall #Ik ben redenlijk into security, dus lijkt me duidelijk.
Waar ik nu naar zoek zijn mensen die (een van) deze cursussen gevolgd hebben, en daar een reactie op kunnen geven.
Was er voldoende tijd om alles te bespreken, werd er duidelijk uitgelegd.
Waren er voldoende systemen om op te rommelen, en heb je aan deze cursus echt iets overgehouden (qua kennis wel te verstaan)
offtopic:
(lite)modjes, ik wilde hier een beetje professioneel antwoord op, dus daarom plaats ik hemhier ne niet in de Huiskamer. en omdat het NOS is, leek mij de SG ook niet de juiste plek.
(lite)modjes, ik wilde hier een beetje professioneel antwoord op, dus daarom plaats ik hemhier ne niet in de Huiskamer. en omdat het NOS is, leek mij de SG ook niet de juiste plek.