[Terminal win2k] Hoeveel bandbreedte?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 13:42

Deem

Ontcijfer mij!

Topicstarter
wat is nogveer de minimale aanvaarbare snelheid van de verbinding tussen terminal en server op Windows 2000 terminalserver? we willen 4 tot 8 gebruikers via internet met een gezamelijk 30kilobyte verbinding verbinden met deze server. ik vind alleen nergens de specificaties over de vereisten van snelheid. kan iemand mij iets vertellen over zijn ervaringen met terminal server?

"May our framerates be high and our temperatures low."

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:23

Arno

PF5A

http://search.microsoft.com/default.asp?IntCat=0&Boolean=ALL&Nq=new&qu=terminal+server&ig=1&siteid=us/products/windows/windows2000
Lijkt me sterk dat het daar niet tussen staat :P

[ Voor 32% gewijzigd door Arno op 29-11-2002 10:02 ]

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-04 13:42

Deem

Ontcijfer mij!

Topicstarter
daar heb ik ook al gekeken, kan daar nix ook nix vinden over snelheden. :/ ik zou ook eens iets van iemand willen horen die op deze manier werkt. O-)

"May our framerates be high and our temperatures low."

Verwijderd

Tja, wat vindt jij aanvaardbaar? Maar goed, bel eens in met analoog of download een bandbreedteknijp-tootlje. Zo kun je dat toch redelijk testen lijkt me. Maar 4 tot 5 mensen zal goed gaan.

En wat ga je allemaal doen over die sessie? Bitmaps? Geluid? Veel bewegende beelden?

Dus: zelf testen. Een standaard waarde is moeilijk op te geven.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 10:39 ]

Verwijderd

Tja, 3 kilobyte per persoon, neem ik altijd als minimum. 6 kilobyte pp werkt een stuk lekkerder, zeker als er ook geprint wordt.
(3x8 = 24 en 6x8 = 48) Bij piekbelasting, ga je het niet redden denk ik.

Je weet dat citrix maar de helft van van de TS bandbreedte in beslag neemt? (1.5 minimum, en 3 is lekker)
Zeker met dunnere wanlijnen, is dit de moeite waard, en kun je ook een hoop printerproblemen oplossen, die je met alleen TS gaat krijgen.
Vraag bij Citrix eens een 90 dagen trial versie aan, dan kun je het verschil zien.

Just my 2 cents. :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:48

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Mja .. dit is dus best wel searchable IMHO ..

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.