Toon posts:

Active Directory feature

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleempje dat te maken heeft met Windows 2000. Als wij bij een gebruiker aangeven dat ze bij de volgende keer dat ze inloggen hun wachtwoord moeten veranderen dan krijgt de gebruiker de melding dat ze hier geen rechten voor hebben, ook al staat de optie 'User cannot change password' uit. Weet iemand waar dit vandaan komt en hoe dit opgelost kan worden?

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

hint - policies - hint

gpedit.msc

There is no art to find the minds construction in the face

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
My thoughts exactly

Verwijderd

Topicstarter
We hebben de policies bekeken, maar ook hier lijkt alles goed te zijn. Zijn er nog andere punten waar het aan kan liggen.

Verwijderd

De optie "User must log on in order to change password" uitschakelen.

Verwijderd

Topicstarter
Ok we hebben verschillende policies bekeken, maar degene die jij noemt zijn we niet tegen gekomen, kan je zeggen waar die zou moeten staan

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19-08 15:28

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Biddi, REALMAN neemt je in de maling. Wat hij bedoelt is de optie (in de properties van de user) uitschakelen dat de gebruiker de volgende keer bij aanmelden zijn wachtwoord moet wijzigen.

Maar, wat is de exacte foutmelding die de gebruiker krijgt :?

Verwijderd

realman heeft gelijk... dat staat niet bij de userproperties, maar in de grouppolicies

Verwijderd

CyberJ schreef op 29 november 2002 @ 14:05:
Biddi, REALMAN neemt je in de maling. Wat hij bedoelt is de optie (in de properties van de user) uitschakelen dat de gebruiker de volgende keer bij aanmelden zijn wachtwoord moet wijzigen.

Maar, wat is de exacte foutmelding die de gebruiker krijgt :?
Ik neem hem NIET in de maling. Maar dit was de NT 4.0 optie en volgens mijn heet dat bij Windows 2000/XP/dotNET ook zo.

En ik bedoel NIET "uitschakelen dat de gebruiker de volgende keer bij aanmelden zijn wachtwoord moet wijzigen." zoals jij aangeeft.

Ik kan het op dit moment niet bekijken omdat ik op mijn werk zit en geen Windows 2000 domain tot mijn beschikking heb.
Pagina: 1