Toon posts:

Vaag beeld probleem GF4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een GF 4 leadtek 64mb ti 4200 nou is het zo als ik beeld in 800*600 zet dan is mijn windows beeld goed leters windows prof heel scherp maar zodra ik het beeld in 1024*768 zet dan zijn alle lijnen van windows prof(tekst bedoel ik dus )hakkerige lijnen.

Heb in de search niks gevonden en heb allerlei drivers gebruikt.

Wie oh wie heeft een oplossing. :?

Verwijderd

Zoek eerst eens goed in de Faq of kijk bijvoorbeeld eens in [rml][ POV Ti4200XP] 2d Beeld Probleem[/rml].

Eerst kijken ==> dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
Nou fijne opmerking.

Wat daar staat heb ik al geprobeerd en ik heb GEEN vage lijnen in mijn beeld maar alleen de letters die niet strak zijn.

Games lopen heel soepel geen problemen.

Met een andere kaart wel alles goed alleen met deze niet.

Iemand suggestie's?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:35

Arno

PF5A

Vertikale lijnen :?

Had ik ook, schijnt een geheugen probleem te zijn.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Carel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-08 23:33
Misschien is het fijn asl je ventjes zegt wat voor monitor je hebt en eventueel een foto ervan kan maken, wat voor kaart had je hiervoor etc ?.

Dit topic gaat hier ook over d8 ik
[rml][ POV Ti4200XP] 2d Beeld Probleem[/rml]

[ Voor 59% gewijzigd door Carel op 29-11-2002 11:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Mijn eertse kaart was een radeon 8500 en plz guys verwijs niet telkens naar de POV link ik heb dat probleem niet.

Mijn probleem is als ik de achtergrond van xp neem dan zie je rechtsonderin WindowsXP pro staan en die letters zijn niet strak en op 800*600 wel met deze kaart en met de radeon wel goed , en het maakt niet uit met welke drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Nou voor degene die me dus telkens naar de pov topic linkte,die persoon heeft zijn probleem gevonden maar ik niet.

Kom er net ahcter dat bij een reso van 800*600 scherp beeld bij 1024*768 leters niet scherp(hakkerig) en reso's daarboven wel weer scherp.
Net nog ff de 41.09 drivers geprobeerd maar nee hoor blijft hetzelfde ook met een ander monitor.Met een andere vga kaart wel goed beeld.(een radeon 8500)

Iemand anders nog een oplossing?

Verwijderd

screenies

Verwijderd

Topicstarter
ok hoe?

• Tha_TE
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 15:43
print screen..... eerste knopje van de 3 rechts boven op je keyboard......
En dan paste/plakken in een tekenprogramma..... die kan compressen, of je plakt het in paint en je compresst het met een externe compressieproggie....

[ Voor 64% gewijzigd door Tha_TE op 30-11-2002 21:05 . Reden: verduidelijking+typo ]

Pagina: 1