Toon posts:

Beeld hangt randam iemand een idee...

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ten eerste ik heb goed gezocht op tweakers.net maar ik kan niet echt iets vinden op mijn probleem dus ik leg het even voor :

Moederbord : Aopen MX3S (Van HCC)
Processor : Intel Celeron 1,1 Ghz (Van HCC)
Geheugen : 2x 128mb sdram PC133 (Van oude systeem)
Videokaart : Powercolor TNT2 32MB Met TV-OUT
Probleem :

Mijn PC hangt zich constant op dan blijft het beeld hangen dus je blijft zien wat laatst gedaan hebt, en hierna kan ik nix meer met mijn Muis en Toetsenbord(ook geen Ctrl-Alt-Del) Alleen booten helpt. Meestal heb ik dit niet in games, meetal als ik aan het surfen ben maar verder ook random... :?

De temperatuur van de PC is goed... Maar ik heb verschillende mensen gevraagd al en zei zeiden dat misschien het geheugen is... Maar hoe test ik dit ? of is het dit wel.. Heeft iemand hier een oplossing misschien ? _/-\o_

Alvast thx;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Heb je de Hangen en Opstartproblemen troubelshooter überhaupt wel doorgenomen? Daarin staat ook onder andere hoe je je geheugen kan testen..

Zie Voor alle "M'n PC doet het niet" en "Ervaringen" topics! en Technische PMG FAQ

Edit: oh, ik zie dat je hier nieuw bent.. Wil je voortaan éérst de betreffende subforum FAQ's/sticky's doornemen eer je een topic opent? Dat scheelt namelijk loze topics als dit.. Dank je :)

[ Voor 26% gewijzigd door BalusC op 29-11-2002 08:27 ]

Dit topic is gesloten.