Nou, ten eerste ik heb goed gezocht op tweakers.net maar ik kan niet echt iets vinden op mijn probleem dus ik leg het even voor :
Moederbord : Aopen MX3S (Van HCC)
Processor : Intel Celeron 1,1 Ghz (Van HCC)
Geheugen : 2x 128mb sdram PC133 (Van oude systeem)
Videokaart : Powercolor TNT2 32MB Met TV-OUT
Probleem :
Mijn PC hangt zich constant op dan blijft het beeld hangen dus je blijft zien wat laatst gedaan hebt, en hierna kan ik nix meer met mijn Muis en Toetsenbord(ook geen Ctrl-Alt-Del) Alleen booten helpt. Meestal heb ik dit niet in games, meetal als ik aan het surfen ben maar verder ook random...
De temperatuur van de PC is goed... Maar ik heb verschillende mensen gevraagd al en zei zeiden dat misschien het geheugen is... Maar hoe test ik dit ? of is het dit wel.. Heeft iemand hier een oplossing misschien ?
Alvast thx;)
Moederbord : Aopen MX3S (Van HCC)
Processor : Intel Celeron 1,1 Ghz (Van HCC)
Geheugen : 2x 128mb sdram PC133 (Van oude systeem)
Videokaart : Powercolor TNT2 32MB Met TV-OUT
Probleem :
Mijn PC hangt zich constant op dan blijft het beeld hangen dus je blijft zien wat laatst gedaan hebt, en hierna kan ik nix meer met mijn Muis en Toetsenbord(ook geen Ctrl-Alt-Del) Alleen booten helpt. Meestal heb ik dit niet in games, meetal als ik aan het surfen ben maar verder ook random...
De temperatuur van de PC is goed... Maar ik heb verschillende mensen gevraagd al en zei zeiden dat misschien het geheugen is... Maar hoe test ik dit ? of is het dit wel.. Heeft iemand hier een oplossing misschien ?
Alvast thx;)