Bij mijn KA7 mobo werken de jumper instellingen met geen mogelijkheid als ik hem ingesteld heb en ik start hem op dan staat er gewoon mijn normale Athlon 700 en wat ook zo is ik kom niet boven de 123 mhz heb ik al gemerkt ook met pci op 33 en met 44 maakt geen snars uit !
Ik denk dat dat een voltage probleem is maar met een goldfinger device wil hij niet booten met 9 X 100 zelfs niet met een voltage van 2.05 !!!!
Ik weet niet maar wat me ook opgevallen is dat ik 8 jumpers heb en volgens het boekje gebruik ik er maar 4 kan het zijn dat die andere 4 voor de voltage zijn ??
Want volgens het boekje moet ik kunnen t/m 2.05 maar nu in de bios kan ik maar tot 1.80 ( ik heb hem nu op 7 x 120 ! ). Iemand tips en suggesties ?????
Ik heb trouwesn PC 133 mhz geheugen en een Athlon 700.
En nu dus op een voltage van 1.80
Ik denk dat dat een voltage probleem is maar met een goldfinger device wil hij niet booten met 9 X 100 zelfs niet met een voltage van 2.05 !!!!
Ik weet niet maar wat me ook opgevallen is dat ik 8 jumpers heb en volgens het boekje gebruik ik er maar 4 kan het zijn dat die andere 4 voor de voltage zijn ??
Want volgens het boekje moet ik kunnen t/m 2.05 maar nu in de bios kan ik maar tot 1.80 ( ik heb hem nu op 7 x 120 ! ). Iemand tips en suggesties ?????
Ik heb trouwesn PC 133 mhz geheugen en een Athlon 700.
En nu dus op een voltage van 1.80