Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Enermax CS 3171L-S3A advies gezocht

Pagina: 1
Acties:

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 13:45
Hallo allemaal,

Ik heb de behuizing aangeschaft van xxlcases die in de aanbieidng was/is, de Enermax CS 3171L-S3A. Nu draait m'n procje (866@925 P3) op 31 graden Celcius stressed.

Het ziet er geweldig mooi uit enzo, en het koelt ook als een tierelier want deze temp waarden heb ik nog nooit gezien op mijn pIII.

Mijn vraag is zou het (naast het afmaken van de behuizing) nog iets uit gaan maken qua temp om er 3x 8 cm en 1x 12 cm fans erin te hangen??

P.S. zonder een onderdruk te gaan veroorzaken, want dat is naar mijn idee na het lezen van GoT wel zo'n beetje het ergste wat je mee kan maken :|

Voor wie het niet weet: deze kast heeft de mogelijkheid tot 2x 8 cm outlet achter, 1x top 8cm outlet en 1x 12 cm voor de intake aan het front..

Verwijderd

Als je alle airflow goed hebt een geen onderdruk of bovendruk maakt dan is het wel goed! :D Much luck :)

Verwijderd

lekker nuttig, dit is echt een geval van Overtweaken, hij is nu retekoel met minimaal geluid, en dan ga je er 4 fans bij hangen :? |:(

offtopic:
: Acouse, als je hem dichtgaat gooien doe het dan nu, ja nu is het telaat :(

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 14:48 ]

• Dennisch
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-01-2022
Totaal nutteloos! |:( Het enigste wat er gebeurd is dat ie meer lawaai gaat maken en echt veel koeler zal hij denk ik ook niet worden.

Ik zou het niet doen!

AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11 08:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Veel koeler zal ie inderdaad niet worden met die extra fans, je zit al erg laag. Misschien heeft het nut als je er een snellere CPU in zet, maar nu niet.

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done