Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Woei.. wel heel lastig probleem jah.
Heb wel eens eerder gelezen dat mensen het wouden proberen... meesten zijn er mee gestopt. Is gewoon TE moeilijk.
Maar kijk eens in de conrad ofzo. Of ze mischien mini-ccfl-tjes ofzo hebben.
Dezen worden ook gebruikt bij sommige grotere lcd's.
Maarjah, zelfs als ze die hebben zal het wel weer een duur grapje worden
Heb wel eens eerder gelezen dat mensen het wouden proberen... meesten zijn er mee gestopt. Is gewoon TE moeilijk.
Jij bedoeld ELfoil, dat is gewoon folie die je eronder kunt hangen met een inverter eraan, maar dat spul is duuuuuur!Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 01:24:
Woei.. wel heel lastig probleem jah.
Ik zat te denken aan een rij ledjes langs de rand van de LCD...
Maar ik heb maar (nog) 3 blauwe leds... en deze zijn mat, ze geven niet zo gek veel licht, ik denk dat ik eens ga kijken of ik geen gele led's erneer kan hangen...
Ik d8 eerst makkelijk te doen door gewoon ledjes in 't glas te laten schijnen maar dat werkte dus niet zo goed...
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Heb hetzelfde probleem met een trimods 16x2
Ik zit erover te denken om de reflekterende laag op de achterkant van de LCD te verwijderen en een diffuus plaatje ervoor in de plaats te monteren, maar ik weet niet of de LCD dat overleeft......
Ik zit erover te denken om de reflekterende laag op de achterkant van de LCD te verwijderen en een diffuus plaatje ervoor in de plaats te monteren, maar ik weet niet of de LCD dat overleeft......
dat ga ik vandaag proberen...
Ik had de backlight van er al voor gezet schuin dat hielp ook wel,maar nam teveel plaats in beslag
Ik had de backlight van er al voor gezet schuin dat hielp ook wel,maar nam teveel plaats in beslag
Pagina: 1