Mensen,
Ik zit met een aardig probleem.
Als ik FIFA 2003 speel, zijn de spelers half doorzichtig..
Dit wil zeggen dat ik bijvoorbeeld alleen de armen en hoofd zie en daarna wel weer een seconde de sokken erbij enz.
Ook loopt ie standaard de 2e wedstrijd zo halverwege vast en sta ik ineens weer op mn desktop.
Dit schiet natuurlijk niet op. Nu heb ik echt al van alles geprobeerd:
Nieuwste drivers van Hercules gedownload,
Nieuwste drivers van de ATI site zelf gedownload,
Laatste BIOS van de kaart geinstalleerd,
Verschillende resoluties,
Mailtje naar Hercules: zeggen dat als ik de nieuwste drivers heb en Windows XP SP1 geinstalleerd heb het zou moeten werken...niet dus.
Ik werk met Windows XP Prof. UK SP1.
Waar ligt dit nu aan? Is er nog een mogelijkheid om instellingen te veranderen waardoor het wel gaat werken ofzo...of toch maar wachten op een update van EA Sports..
Ik heb het volgende systeem:
MSI 6330 moederbord (ook de laatste BIOS)
AMD Duron 600
384 MB geheugen
Help!
Ik zit met een aardig probleem.
Als ik FIFA 2003 speel, zijn de spelers half doorzichtig..
Dit wil zeggen dat ik bijvoorbeeld alleen de armen en hoofd zie en daarna wel weer een seconde de sokken erbij enz.
Ook loopt ie standaard de 2e wedstrijd zo halverwege vast en sta ik ineens weer op mn desktop.
Dit schiet natuurlijk niet op. Nu heb ik echt al van alles geprobeerd:
Nieuwste drivers van Hercules gedownload,
Nieuwste drivers van de ATI site zelf gedownload,
Laatste BIOS van de kaart geinstalleerd,
Verschillende resoluties,
Mailtje naar Hercules: zeggen dat als ik de nieuwste drivers heb en Windows XP SP1 geinstalleerd heb het zou moeten werken...niet dus.
Ik werk met Windows XP Prof. UK SP1.
Waar ligt dit nu aan? Is er nog een mogelijkheid om instellingen te veranderen waardoor het wel gaat werken ofzo...of toch maar wachten op een update van EA Sports..
Ik heb het volgende systeem:
MSI 6330 moederbord (ook de laatste BIOS)
AMD Duron 600
384 MB geheugen
Help!