Wat is nou het verschil tussen een 'gewone(?)' post en een tech-post ?? Kan ik nergens vinden...
De oude Algemene GoT-FAQ
Daar staat het ergens
Daar staat het ergens
Tech-Post? Ik denk niet dat ik dat snap?
Wat is een tech post ? Dat is een post in een van de tech fora: d.w.z. alle fora behalve General Chat (m.u.v. W&L), Lieve Adjes, Tweakers.net Frontpage Feedback en Schop een Modje. Er wordt in de tech fora wel van je verwacht dat je serieus bijdraagt aan de discussie. Post met "Ik ook", "welles/niets", "Goh, gek hoor", worden niet gewaardeerd. Als blijkt uit je gedrag dat je alleen bezig bent om HK access te krijgen, dan wordt het HK privilege je bij voorbaat ontnomen.
[ Voor 148% gewijzigd door Ferdo op 29-11-2002 00:05 ]
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Techposts zijn gemaakt in de techfora en niet-techposts in de niet-tech fora
. Harde Waren, Softe Goederen, Netwerken, Devschuur en W&L zijn techdelen, voor zover ik weet.
De oude Algemene GoT-FAQ - wel iets verouderd, inmiddels is er nog wel een lading bijgekomen
Jee, nou lijkt het alsof ik jullie herhaal maar het was andersom!!!11
De oude Algemene GoT-FAQ - wel iets verouderd, inmiddels is er nog wel een lading bijgekomen
Jee, nou lijkt het alsof ik jullie herhaal maar het was andersom!!!11
[ Voor 41% gewijzigd door Kjev op 29-11-2002 00:06 ]
Verwijderd
prutserFerdo schreef op 29 november 2002 @ 00:04:
kromme link
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 00:05 ]
Lieve Adjes FAQ
Techposts en Techforums ?
Na de bovenstaande uitleg vraag je je misschien af wat nu die Techforums zijn. Het is eerlijk gezegd makkelijker om de forums aan te geven die _niet_ tech zijn, want daar zijn er minder dan van diegenen die _wel_ tech zijn. (Heej, we zijn hier op GoT, remember....)
Niet tech :
De hele hoofdgroep General Chat m.u.v. W&L (Dus SG, NSTM, TF, en de HK) en LA, TFF en SM. Ook SGD telt niet mee als techpost, na de splitsing van SP.
Hoezo is LA niet tech ?
Dit heeft de volgende reden :
Het is relatief "makkelijk" om als user in LA mee te praten in bepaalde draadjes en om op die manier techposts te "scoren". We hebben dit afgewogen tegen de constructieve bijdragen die zeer zeker ook in LA geleverd worden.
Toch besloten wij om LA tot "non-tech" te bombarderen. De reden voor onze beslissing is, dat het gewoon heel lastig is om in LA te filteren Er komen hier nu eenmaal veel mensen en er vinden veel verschillende discussies plaats.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Jij bent ook liev.
De directe link naar het gedeelte in de oude FAQ over techposts werd nogal krom omgezet idd.
Audioscrobbler profile
Een tabel in de database is ook nog een verschil
Gebeurt bij elke link naar de FAQ. Zowel de algemene als de Forum-FAQ's. Meestal maak ik er gewoon een [url=...] linkje van, ziet er wel zo netjes uitFerdo schreef op 29 november 2002 @ 00:06:
De directe link naar het gedeelte in de oude FAQ over techposts werd nogal krom omgezet idd.
Mjah...bijvoorbeeld leren hoe je een linkje goed plaatst. Dat heb ik niet echt onder controle, blijkbaar.
Bug Feature zeker? Nah ja, weet ik dat ook weer.Compubiter schreef op 29 November 2002 @ 00:09:
[...]
Gebeurt bij elke link naar de FAQ. Zowel de algemene als de Forum-FAQ's. Meestal maak ik er gewoon een [url=...] linkje van, ziet er wel zo netjes uit.
Audioscrobbler profile
Hmm... dan nog ff wat: Kan ik zien hoeveel posts ik van ieder heb? Ik weet wel hoeveel ik er in totaal heb, 162, maar is het apart op te vragen?
[ Voor 4% gewijzigd door ProCal op 29-11-2002 00:14 . Reden: posts :) ]
Het antwoord op je vraag staat hier: Lieve Adjes FAQ
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.