Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

(tft)laptop tft op pc mogelijk ?

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi
ik heb een defekte laptop en wil het nog werkende tft scherm gebruiken voor in de zijkant van mijn case te bouwen! het inwerken is geen probleem ,maar wel het aansluiten van scherm op mobo ! omvormer ofzo ?
heeft iemand het al eens geprobeerd of tips zijn welkom

greetz

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Zie de FAQ:
En hoe zit het dan met laptopschermen?

Laptopschermen zijn in principe aan te sluiten, maar dan moet je een speciale videokaart hebben die daarvoor geschikt is. Die kosten 3 á 400 dollar. Het is dus makkelijker je laptop intact te laten en dan een programma ervoor schrijven dat dan je schermpje vult met info.
Lees dit eerst voordat je een topic opent!

al gelezen? nee denk ik :+

[ Voor 12% gewijzigd door alt-92 op 29-11-2002 00:04 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
vaag genoeg heeft niemand iets bedacht om een gewoon beeld van vid. kaart daarheen te converteren, dus gaat niet lukken...

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Verwijderd

Elke fabrikant van notebookschermen gebruikt een andere interface, in principe zou je kunnen van de interface van het scherm een vga ingang maken maar dan moet je verdomd goed de electronische schakelingen kennen en deftig kunnen solderen :D
Ik zou er dus niet aan beginnen... Je kan er natuurlijk altijd een ultra stil linuxservertje van maken, weet ik veel, router-firewall toestanden ;)

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Kijk eens in deze FAQ van [h]ardocp.com, daar staan wel wat nuttige tips in.
Een controller (als hij werkt op jouw LCD) kost ongeveer 200 dollars

http://www.hardforum.com/...fbe33d94f&threadid=248302

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-11 16:08
Tja, faq/searchwerk dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.