Toon posts:

[XP] Raar pop up schermpje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb op mijn pc laats een progje geinstalleerd en waarschijnlijk ook weer verwijderd.
maar nu krijg ik elke keer als ik iets start zo'n raar xp schermpje waarin ze vragen of ik het probleem wil versturen of niet.
dit gebeurt zo'n honderd keer op een dag.
ik heb hem al proberen weg te halen met de taskmanager en dan bij processen maar dat werkt niet!!!!
wie kan mij helpen want dat irri schermpje steeds vind ik maar irritant!

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:58

PenguinPower

May the SOURCE be with you

rechtertoets deze computer -> eigenschappen -> Tabblad geavanceerd
en daar kan je ergens uitzetten dat je dat schermpje niet meer krijgt. (zit nu achter een 2000 machine dus kan het niet voor je checken waar het precies zit)

Maar daarmee los je het feitelijke probleem niet op. Er zit een proces wat steeds crasht bij het opstarten wat je eigenlijk eruit moet halen.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Windows Operated Systems - Policy - Updated 4-10 je bent vergeten het OS in de titel te vermelden, zet ik er nu bij.

Error reporting kan je uitzetten: control panel -> System -> tabblad Advanced -> knop Error reporting.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Ik weet niet of je de sound drivers heb geinstalleerd van CD (soundblaster). Deze nemen problemen met zich mee.
Het is het beste om deze drivers te verwijderen, en vervolgens op internet zoeken naar de WinXP versies. Of hou gewoon de versie van windowsXP zelf. Deze is ook goed genoeg voor prima geluid.