Toon posts:

FTP server bulletproof achter E-tech router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HAllo luitjes,

Ik heb een E-tech router. Ik heb het prog ftp server van bulletproof.
Ik heb een accountje in dit prog aangemaakt, vervolgens kom ik er niet in.
Ik denk dat ik het public ip van chello moet opgeven als in bulletproof, en in mijn router mijn public ip doorverwijzen naar de ftp port en de ip van mijn interne netwerk pc die de ftp host.
Ik geef een willekeurige ftp naam op. En vervolgens als ik die in mijn browser intik gaat ie proberen in te loggen in mijn router.

WAT DOE IK VERKEERD!?!?!? O-)

• Acmosa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 11:44

Acmosa

...no comment.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal begrijp wat je nu gedaan hebt.
Kan je misschien wat duidelijker zijn.

But then again, I could be wrong..

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Ik neem aan dat je dit wilt:
Je bent via router verbonden met chello en iemand van het internet wil op jou FTP komen.
JE hebt dus BUlletproof FTP open staan op jou pc. En op de router heb je ingesteld zoals je zegt dat hij een inkomend FTP signaal moet doorsturen naar jou pc.

Het enige wat diegene die nog op jou FTP wil komen moet doen is jou IP invullen ( dat publieke van chello ja) en dan moet het gaan.

No worries m8

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:26
Verwijderd schreef op 28 November 2002 @ 23:50:
HAllo luitjes,

Ik heb een E-tech router. Ik heb het prog ftp server van bulletproof.
Ik heb een accountje in dit prog aangemaakt, vervolgens kom ik er niet in.
Ik denk dat ik het public ip van chello moet opgeven als in bulletproof, en in mijn router mijn public ip doorverwijzen naar de ftp port en de ip van mijn interne netwerk pc die de ftp host.
Ik geef een willekeurige ftp naam op. En vervolgens als ik die in mijn browser intik gaat ie proberen in te loggen in mijn router.

WAT DOE IK VERKEERD!?!?!? O-)
Niks dit ligt aan je router. Jij probeert nu vanaf de binnenkant een adres in te vullen wat je normaal vanaf buiten gebruikt. Dit kan niet met deze router (al dacht ik met de nieuwste firmware wel).
Wat je kan doen is een alias aanmaken in het bestand hosts in je system32 map of gewoon het interne ip van je ftb bak gebruiken :)

Leeg

• If8022n2IOk1Z8
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-01-2023
Ik heb hetzelfde probleem maar dan met TweakDSL.
Ik heb de nieuwste firmware erin gezet.

Ik zal het morgen wel even vanaf een vriend van mij proberen.

AsRock 690FX Deluxe3 - AMD X4 640, 4GB PC6400 DualChannel Kingston - 1x OCZ 60GB SSD - Samsung SpinPoint 1TB