Waar wil je zitten in het hiernamaals?............Rokers of niet-rokers
heb je al een andere combinatie van de reepjes geprobeert
of misschien is dat reepje wel gewoon kapot
of misschien is dat reepje wel gewoon kapot
ik heb alle combies al geprobeert zelfs het ene nieuwe reepje los maar dan doet ie ook nix
en het is een enkelzijdige dimm
en het is een enkelzijdige dimm
Je bord kan dat niet aan. De AMD chipset (750) kan maximaal 256 Mb Dimmen aan, die dubbelzijdig moeten zijn. Dit is nu een zogeheten Via-only dimm. Hij werkt alleen op de laatste VIA chipsets, w.o. alle socket A chipsets van VIA.
aha
kijk hier hebben we wat aan
ik kan dus het reepje gaan terugbrengen en gaan kijken naar dubbelzijdige rammetjes
dank jullie wel voor de uitleg ik ben weer een stukje wijzer!!
kijk hier hebben we wat aan
ik kan dus het reepje gaan terugbrengen en gaan kijken naar dubbelzijdige rammetjes
dank jullie wel voor de uitleg ik ben weer een stukje wijzer!!
Bijna goed. Maar het komt hier vast op neer. AMD750 kan maximaal 128Mbit geheugen hebben. En de topicstarter praat over 256MB "enkelzijdige" reepjes (chips op één kant, neem ik aan? fysiek singlesided is iets heel anders dan technisch siglesided.. check de RAM FAQ). Als we via de Technische PMG FAQ kijken hoeveel/welk geheugen maximaal op zijn mobo kan, dan komen we tot de conclusie dat hij hier 256Mbit geheugen heeft, wat dus niet gaat werken.White Feather schreef op 28 November 2002 @ 23:48:
Je bord kan dat niet aan. De AMD chipset (750) kan maximaal 256 Mb Dimmen aan, die dubbelzijdig moeten zijn. Dit is nu een zogeheten Via-only dimm. Hij werkt alleen op de laatste VIA chipsets, w.o. alle socket A chipsets van VIA.
Duidelijk een FAQ-vraagje, dicht dus.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()