Voor mijn studie moet ik een vluchtboekingssysteem voor een virtuele vliegtuigmaatschappij maken, bestaande uit meerdere pagina's.
Zoals bijvoorbeeld:
pagina 1: vluchtnummer, vertrektijd, retour/enkele reis etc
pagina 2: extra opties zoals reisverzekering
pagina 3: overzicht
pagina 4: betalingsgegevens
pagina 5: overzicht + mogelijkheid definitieve boeking.
Het systeem gaat niet echt in gebruik genomen worden, is puur een casus van een vak, maar moet dus wel gebouwd worden
Nu is het dus de bedoeling om de op pagina 1 ingevulde gegevens (forumulier) mee te zenden naar 2, en van 2 naar 3 om zo in 3 een overzicht te geven van alles wat gekozen is. Hetzelfde t/m pagina 5.
Nu weet ik dat dat met PHP kan, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Wat is de makkelijkste manier om dit voor elkaar te krijgen? Ik win nu advies in omdat we volgende week al moeten beginnen met bouwen, 2 weken de tijd.
Kan het ook met javascript, of is er een makkelijke manier om het in DreamWeaver voor elkaar te krijgen?
Alvast bedankt voor reacties, ik hoop dat er een makkelijke methode is om dit te maken
(met javascript en html heb ik wel ervaring)
Zoals bijvoorbeeld:
pagina 1: vluchtnummer, vertrektijd, retour/enkele reis etc
pagina 2: extra opties zoals reisverzekering
pagina 3: overzicht
pagina 4: betalingsgegevens
pagina 5: overzicht + mogelijkheid definitieve boeking.
Het systeem gaat niet echt in gebruik genomen worden, is puur een casus van een vak, maar moet dus wel gebouwd worden
Nu is het dus de bedoeling om de op pagina 1 ingevulde gegevens (forumulier) mee te zenden naar 2, en van 2 naar 3 om zo in 3 een overzicht te geven van alles wat gekozen is. Hetzelfde t/m pagina 5.
Nu weet ik dat dat met PHP kan, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Wat is de makkelijkste manier om dit voor elkaar te krijgen? Ik win nu advies in omdat we volgende week al moeten beginnen met bouwen, 2 weken de tijd.
Kan het ook met javascript, of is er een makkelijke manier om het in DreamWeaver voor elkaar te krijgen?
Alvast bedankt voor reacties, ik hoop dat er een makkelijke methode is om dit te maken
(met javascript en html heb ik wel ervaring)