Weet iemand waar ik een stukje polaroid filter kan kopen voor niet te veel geld? Het is voor mijn TI-83. Die heb ik een beetje gesloopt door het polaroid filter eraf te halen, waarna het er niet mooi meer op ging (wilde 'em omdraaien en dan Wit-op-zwart krijgen ipv zwart-op-wit, niet aan gedacht dat ik 'em dan kwartslag moest draaien
)
Eniewee... nu is dat stukje plastic hardstikke kromgebogen en er zitten lijmresten op die er niet allemaal afgaan. Dus ik wil een nieuw filter ervoor doen. Maar die kan ik nergens vinden.
Het moet ongeveer 5x7 cm zijn schat ik. Welke kant op gepolariseert weet ik niet, dus nog liever 7x7 ofzo.
Een polaroid bril lijkt me ook goed, dan kan ik het ook zien
. Is eigenlijk nog veel cooler maar ik betwijfel of dat betaalbaar/haalbaar is...
Iemand suggesties?
Eniewee... nu is dat stukje plastic hardstikke kromgebogen en er zitten lijmresten op die er niet allemaal afgaan. Dus ik wil een nieuw filter ervoor doen. Maar die kan ik nergens vinden.
Het moet ongeveer 5x7 cm zijn schat ik. Welke kant op gepolariseert weet ik niet, dus nog liever 7x7 ofzo.
Een polaroid bril lijkt me ook goed, dan kan ik het ook zien
Iemand suggesties?