These are my principles. If you don't like them, I have others.
waarom wil je ze ophangen??
zet ze op spikes of stands
staat et verder niet in de manual.. ??
of anders tbusquet .. die heeft er ook een paar opgehangen
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Wat misschien een mogelijkheid is: de DM600 wordt geleverd met een muurbeugel, en die heeft eenzelfde plastic stuk in de achterkant als de 303. Morgen B&W maar eens bellen...
[ Voor 29% gewijzigd door Dr. Strangelove op 28-11-2002 23:46 ]
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Kortom, ik kan mijn setje hier nog niet optimaal kwijt, maar in een groter huis wel denk ik (over een paar jaar
Om toch nog even ontopic te blijven, ik zou inderdaad B&W even contacteren als ik jou was, als die een beugel hebben voor de 600, dan moet dat ook wel te krijgen zijn voor de 303. Suc6!
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Dan sloop je het vogels logo eraf, en vervang je dat door het logo van de B&W's die je toch niet ziet als je die stands gebruikt. Ik heb dezelfde combi gehand (speakers en vogels), en dat gaat primas_roubos schreef op 28 november 2002 @ 23:45:
Ja, daar zat ik naar te kijken... maar dan heb je zo'n lelijke klem met een vogel logo. Afgezien van het feit dat de 303 een afgeronde voorkant heeft, waar die klem denk ik niet goed omheen kan als ik de plaatjes van dat ding zie...
[ Voor 17% gewijzigd door Adonias op 29-11-2002 09:44 ]
Ja, maar dat zijn 602's die hangen, die hebben de bass-reflexpoort aan de voorkant zitten. En een heleboel meer ruimte aan de achterkant om de grondplaat van die beugels op vast te zetten. Ik heb er echt overkill beugels aangehangen, puur omdat het prettiger voelt, ze zijn net ff iets te duur om naar beneden te laten donderen.gitaarwerk schreef op 28 November 2002 @ 23:06:
staat et verder niet in de manual.. ??
of anders tbusquet .. die heeft er ook een paar opgehangen
Ik heb ook die "klembeugels" wel eens geprobeerd.. maar dat is niets voor een 602. Denk dat het met die 303 nog wel eens zou kunnen.
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Hoe lange mogen die schroeven zijn?
Is dit ook geen (voordelige) optie eventueel? Zoveel ruimte nemen ze niet in aangezien ze normaal vlakbij de muur staan .s_roubos schreef op 28 november 2002 @ 23:15:
Waarom niet ophangen? Het zijn maar surrounds hoor. Ik heb de ruimte niet om ze op stands te zetten...
http://www.ikea.nl/produc...670&type=ART&id=1834,1895
Je hebt van die strips, waar je een plank in kunt klemmen. Gamma of zo.Dnc1n schreef op 29 November 2002 @ 22:15:
is een plankje aan de muur niet een oplossing?
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
Hoewel... stands. Hoe hoog komen die normaal gesproken? Op de goede hoogte voor surround speakers? Kosda?
Die Ikea dingen zijn behoorlijk laag, niet echt geschikt voor surrounds dus. Ik vind het plankje aan de muur eigenlijk wel een hele edele oplossing. Liever dan zomaar gaten in je luidsprekers maken. Ik heb het helaas wel moeten doen, omdat het de enige optie is, maar ik heb er wel voor gezorgd dat de schroeven niet door het hout van de speaker heen gekomen zijn, dmv ringetjes.s_roubos schreef op 30 November 2002 @ 10:00:
Ik doe het ook liever niet... maar ja. Het is wel eenvoudigste oplossing.
Hoewel... stands. Hoe hoog komen die normaal gesproken? Op de goede hoogte voor surround speakers? Kosda?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
we hebben deze beugels laten maken biju de ijzerboer om de hoek koste geen drol
en werkt perfect
http://raptr.com/Doppert/about