Toon posts:

Update Scanner driver?!

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een scanner merk lifetec LT9891
en onder win98se scant hij zwart nu denk ik dat het aan de driver ligt en wil ik een nieuwe hebben maar weet de website niet is gekocht bij de ALDI 1 jaar geleden.

wie weet de website of waar ik de driver kan downloaden??? :(:(:(

Verwijderd

Topicstarter
is er nu echt niemand?????

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

zoek ook zo'n driver voor mijn network scanny, die ik nu heb doet het wel maar is nog win311 software :(

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

ik ook

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Freddifish

Network Scanny: (je weet dat het een Primax is)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Habe jetzt Treiber für Network Scanny (Media Markt) unter w2k, selbst gebastelt, funkt super. Wer ihn brauch bitte anmailen. Da es verschwiedene Version gibt, ihr müßt den W9X Treiber (Twain) unter w2k installieren, wenn ihr dann unter \WINDOWS\TWAIN_32\Scanny die Dateien SET32.DLL; UI32.DLL usw. habt haben wir den selben. Dann mein Update drüber und es geht![/quote]Op deze link staat de volledige topic.

Mocht je de Network Scanny MM-100 hebben, kijk dan effe op deze link<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Need a driver to SCANNER -"SCANNY NETWORK"
Thanks [/quote]Antwoord<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Try the primax Colorado D600. I use it with my scanny ans it works. Sabine [/quote]Op deze pagina staan alle drivers van Primax

Voor meer info verwijs ik je naar de volgende link

Mr. WWW

LifeTec Zie Mustek Drivers Mustek

Je scanner kan ook een GENIUS zijn.
Op de link ga je naar de driver page van Genuis

Mocht je trouwens benieuwd zijn naar alle merken, tjek deze link.

Ps.<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>onder win98se scant hij zwart[/quote]Kan ook aan je CCD liggen natuurlijk

Als jullie nu allemaal effe de info posten wat voor type/model scanner jullie hebben, dat zoekt namelijk wat makkelijker.

Maar hoop dat jullie er wat aan hebben :)

And The Only One

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 10:09

Opa

Nu Multifocaal!

Diamon: De Network MM100 is EXactemundo identiek en precies hetzelfde alsdat dus de Scanny het ook is. :)

Die Duitsert heeft zo te zien de NT4 driver geïnstalleerd van de Primax Colorado Direct (of D600, da's de zelfde software in een optisch 600x1200 scanner).

Dan die Lifetec: Kijk in/onder/achter de scanner voor een zogeheten FCC ID#. Dat nummer toets je in op http://www.fcc.gov/oet/fccid/ en je bent achter de maker.
Of de maker een website heeft vind je op http://www.windrivers.com/alpha/scanner.htm.

..en weer verlaat een tevreden klant het pand.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Diamon

Diamon

The Weird One

Ja, duhhhhhhhh moet je wel die nummers hebben.
En zonder die info zoek je de P*st P*kk*n

And The Only One

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>'k moest wel even m'n duits ophalen..ThanX guys :) :)[/quote]bij nader inzien toch maar geshopt bij primax, de D600 doet het ok en is nederlands..

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 10:09

Opa

Nu Multifocaal!

Het is moeilijker dan je denkt, Diamon.
De Scanny, de MM100 en de Colorado Direct heten allemaal FB308C.
De nieuwere Colorado Direct 9600, die niet 30 bits maar 36 bits kleurdiepte kent, heet OOK FB308C maar is fundamenteel anders.
In het algemeen kan je wel stellen dat elke NIET-PRIMAX-Gelabelde scanner met typenummer FB308C een 30 bits 300 dpi scanner is, welke identiek is aan de Colorado Direct 30 bit.
Alles wat zoals de combinatie FB...C heet is een door Primax gemaakte flatbedscanner.

Mustek hanteert meestal MFC... als typebenaming, Teco/Relisys VM.... enzovoort.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• Diamon

Diamon

The Weird One

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 06 november 2000 18:03 schreef victorvo het volgende:
Het is moeilijker dan je denkt, Diamon.
De Scanny, de MM100 en de Colorado Direct heten allemaal FB308C
De nieuwere Colorado Direct 9600, die niet 30 bits maar 36 bits kleurdiepte kent, heet OOK FB308C maar is fundamenteel anders.
In het algemeen kan je wel stellen dat elke NIET-PRIMAX-Gelabelde scanner met typenummer FB308C een 30 bits 300 dpi scanner is, welke identiek is aan de Colorado Direct 30 bit.
Alles wat zoals de combinatie FB...C heet is een door Primax gemaakte flatbedscanner.

Mustek hanteert meestal MFC... als typebenaming, Teco/Relisys VM.... enzovoort.[/quote]Dan moet je wel het type/model nummer hebben, en de technische specificaties.
En weet "Het is moeilijker dan je denkt, Diamon." dit zeer zeker zelf ook wel

And The Only One

Pagina: 1