De volgende situatie: Netwerk met ADSL en 2 aanhangende Pc's. Hoe kom ik in een aanhangende pc in het netwerk van laten we zeggen school? Het is de bedoeling dat hij dus ook een beetje functioneert als server.
uhm.. ja kan me heugen dat ik zoiets gehad heb met mijn win2k advance networking training. ik zal het eens opzoeken in een boekie
Ik zou het doen!
Bijvoorbeeld een ftp-service installeren op die pc, of een server-progje zoals pc-anywere installeren en vervolgens op de router de poort die deze service gebruikt doormappen naar het interne ip of netwerknaam van die pc in je netwerk waar je via buitenaf op wilt komen.
Voor info over portmappen:
Het Grote Poortmappingsverhaal
Voor info over portmappen:
[ Voor 70% gewijzigd door Timer op 28-11-2002 22:38 ]
een ftp server draaien op die pc en dan poortmappen....
Ja, zolang je op die pc maar geen bestanden of software met copyright gaat staan hosten natuurlijk 
Wat zou er illegaal aan moeten zijn dan?
Wat zou er illegaal aan moeten zijn dan?
[ Voor 19% gewijzigd door Timer op 28-11-2002 22:40 ]
Ik denk dat deze zin heel gemakkelijk verkeerd geinterpreteerd kan worden
:
Het lijkt zo net alsof hij op een pc op school wil inbreken, maar volgens mij bedoelt hij dit:Hoe kom ik in een aanhangende pc in het netwerk van laten we zeggen school
Nu ik toch aan het quoten ben... Herman FinkersHoe kom ik in een aanhangende pc in mijn netwerk, vanaf - laten we zeggen - school.
Een verkeerd leesteken of letter, maakt van Jezus nog een ketter.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()