Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl
Goed werk mensen van de Nieuwspostredactie! Ook goed werk trouwens dat het aantal nieuwsberichten nu wel eens de 20 per dag overstijgt, daar wordt ik in ieder geval erg blij van.
Ja, het gaat echt goed vandaag
[ Voor 11% gewijzigd door Kjev op 28-11-2002 22:37 ]
Kjev blauw?Kjev schreef op 28 November 2002 @ 22:37:
* Kjev weerstaat de neiging zichzelf op de borst te kloppen, en blijft in plaats daarvan subtiel voor de menigte staan in afwachting van hun geklop
Ja, het gaat echt goed vandaag
Das nieuw!
edit... hmm dit is best offtopic
ontopic:
idd, valt mij ook op de laatste tijd! Gaat stukken beter met de nieuwspostings!
Zelfs tijdens de HCC zaten we nog gem. op 15 per dag ofzo (en dat ik waar we/ze naar streven)
[ Voor 27% gewijzigd door Plague op 28-11-2002 22:54 ]
Sinds eergisteren.. maar ik had al een tijdje "T.net Trainee" bij m'n naam hoor
tja, weet ik veel wat t.net trainee betekend?Kjev schreef op 28 November 2002 @ 22:54:
[...]
Sinds eergisteren.. maar ik had al een tijdje "T.net Trainee" bij m'n naam hoor. Samen met DiMension (David Menting) zijn wij op dit moment de twee n00bs van de frontpage crew
.
Ik dacht eerst "oh nee he, hebben we eindelijk een beetje veel nieuws, gaan ze weer zeuren dat de kwaliteit te laag is :+"
maar het blijkt toch mee te vallen
bedankt we doen allemaal ons best, leuk om te weten dat het bezoekers ook opvalt
Professioneel Hyves-weigeraar
Kjev schreef op 28 november 2002 @ 22:54:
Sinds eergisteren.. maar ik had al een tijdje "T.net Trainee" bij m'n naam hoor. Samen met DiMension (David Menting) zijn wij op dit moment de twee n00bs van de frontpage crew
.
Met zo'n blauwe naam zou je eigenlijk die gruwelijke congruentiefout in je laatste zin niet mogen maken
* odysseus hoopt zo snel mogelijk weer een grotere bijdrage aan de dagelijkse nieuwsstroom te leveren
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Duhodysseus schreef op 28 november 2002 @ 23:36:
Of spreek je over jezelf in koninklijk meervoud?
Die titel hadden we bij mijn weten nog niet uitgereikt.

Iemand van de crew die hem op m'n borst wil spelden?
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Bij mijn weten is er maar een vrouwelijke nieuwspoststerodysseus schreef op 28 November 2002 @ 23:50:
Ik wil hem wel op jullie borst(en?) spelden...doet even pijn, maar dan ziet 'ie ook goed vast![]()
.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Bedankt voor de complimenten!
m.m schreef op 28 november 2002 @ 23:53:
[...]
Bij mijn weten is er maar een vrouwelijke nieuwspostster
(en bedankt voor de complimenten meneer de topicstarter
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun