Toon posts:

Freecom Beatman Flash, meer dan 192 mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de Freecom Beatman Flash-64 besteld, kan hier nu meer dan 192MB in of niet? op de site staat nl. dat hij uit te breiden is met 128MB smartmedia kaartjes. maar niet of dat toevallig ook met een 256 of 512 te doen is.

als iemand mij kan vertellen of er meer in kan. ben ik behoorlijk dankbaar _/-\o_ ;)

Dit is trouwens de mp3speler:
Afbeeldingslocatie: http://www.freecom.nl/objects/00001277.jpg

Kleine toevoeging: hij word standaard met 64MB intern geleverd.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 22:04 . Reden: kleine toevoeging ]

• Joppie4ever
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Meer info: www.freecom.nl/objects/00001278.pdf
Smartmedia kaartjes hoger dan 128 MB worden daar niet genoemd.

Verwijderd

Topicstarter
Dat ze niet genoemd worden klopt ja, had ik idd gezien, maar dat zegt meestal niet dat het niet mogelijk is.

Verwijderd

Ik ben er ook wel benieuwd naar. Ik wil er zelf ook een gaan halen, en 256+64 is natuurlijk veel mooier dan 128+64 :)

Verwijderd

Topicstarter
jaaa, heb je trouwens die MP3 speler al gezien? ik zag em nl niet liggen omdat ie zo klein is.. het is nl al gouw een van de kleinere mp3 spelers. mooi dingetje met veel functies, niet al te duur.. mwah niet slecht toch? ;) nu nog de vraag of er meer in kan :-S

Verwijderd

Ik zie op veel sites wel dat er een maximum van 196 mb is, maar is dat nu omdat de fabrikant dat zegt of omdat dat echt zo is??

Verwijderd

lijkt me sterk dat de fabrikant zou liegen

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:23
SmartMedia is nog niet verder dan 128MB :X

Verwijderd

Topicstarter
Oja, niet gezien.. maar nu Stel er komt een 256/512 MB versie uit? zou dat gaan dan... zien we dan vanzelf wel lijkt me, kan nu nog niemand iets over zeggen lijkt me...

Verwijderd

Topicstarter
heeft er iemand trouwens verdere ervaringen met dit apparaat? geluidskwaliteit enz.. en iig een foto waaraan de grootte goed is af te lezen..

Verwijderd

smartmedia? die naam is best misleidend :X
beatman flash

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2002 01:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Flash slaat op het Standaard geheugen wat erin zit. dat is nl 64MB flash. de uitbreiding gaat idd met smartmedia.. maarja daar gaat de naam ook niet over ;) hij heet trouwens voluit; Freecom Beatman Flash-64

Verwijderd

Topicstarter
er zijn dus nu smartmedia cards aangekondigd met meer geheugen heb ik ergens begrepen??? zouden die dus ook passen of niet..?
Pagina: 1