Toon posts:

@home en 266mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pc van 266mhz, 64 mbram en hier is nu eindelijk @home. Volges de @home systeemeisen moet dit werken. Toen ik ff belde zei die man dat de snelheid wat achteruit kan gaan, maar zal ik hier duidelijk last van krijgen?

Verwijderd

gewoon niets van aantrekken, kan prima! maar als je ergens een reepje van 64 mb op de kop kan tikken, dan zou ik dat als ik jou was doen en erbij prikken.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Als jij een Motorola modem krijgt die met pieken 700kByte kunnen halen, dan is het mogelijk dat je computer dat niet helemaal zo goed aankan. Dit wil zeggen dat als je een beetje programma's draait dat je die 700kByte dus niet gaat halen.

Tja, maar een 266 is ook wel afgeschreven vandaag de dag.

[ Voor 21% gewijzigd door Attilla op 28-11-2002 21:37 ]

Verwijderd

Wil best op alles boven de 100MHz en 48MB RAM. Niet zo snel, maar op een 266 moet dat al redelijk soepel gaan hoor!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17

AMDFreak

Intel is zo..

Jewel hoor ;)

Alleen duurt ut nog wel een tijdje voordat de page geladen is ;)

Ik zou zeggen, het wordt tijd voor een nieuwe PC na 5 jaar toch? :)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Goh, ik heb nog tijden met een tragere PC geïnternet, terwijl de hele wereld al een P3 had.

P2, 233MHz en 32MBRam met WinME en Internet Explorer |:(
Goed, dat ging dus nog (vraag me niet hoe, maar het ging). Later ben ik Opera gaan gebruiken, daarmee kon ik gewoon rustig internetten, zonder dat de computer erg lang bezig was met laden.
Als je dus een lichte browser gebruikt (Opera), zal dit nog goed werken hoor :)

🌞🍃

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:54

Orion84

Admin Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

werkt zelfs op een pentium 1 200MHZ met 32MB ram onder win98. ok hij ratelt als een gek en de pagina's komen minder snel te voorschijn als dat @home ze binnen haalt, maar het gaat wel.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• MadMurdock
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
als je 'm alleen maar gebruikt om films e.d. mee te downloaden dan verwacht ik weinig problemen :P

Verwijderd

MadMurdock schreef op 28 november 2002 @ 22:49:
als je 'm alleen maar gebruikt om films e.d. mee te downloaden dan verwacht ik weinig problemen :P
Alleen afspelen zal niet goed komen ;)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Dit gaat uiteraard gewoon werken. Zeker als @home zelf ook zegt dat het kan :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.