[flash] variant preloader

Pagina: 1
Acties:

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 11:07
Ik heb dus een site met web-games (http://www.leintje.nl) en daarop staan flash en shockwave spelletjes. Ik wil graag terwijl het spel aan het laden is in mijn <iframe> (want daarin ram ik mijn spelletjes) een soort reclameboodschap laten zien (denk aan banner of tekstlink) dus niet persé een flash file. Bij de originele flash files van de games kan ik niet komen (ze zijn immers niet door mij ontwikkeld :) )

Weet iemand hoe dit wel kan? Heeft iemand een briljant idee??

Kamer huren

• mimic
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

mimic

O ja joh?

een preloader die het spelletje load in flash? misschien?

Een aparte flash file idd

[ Voor 21% gewijzigd door mimic op 28-11-2002 22:26 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

een 'echt' spam bedrijf beginnen?

edit:
en ik hoop maar, dat je toestemming hebt van al die game makers.. zo ja dan zullen zij wel jou verder helpen, zo niet .. cheap ass'wipe

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2002 22:45 ]

• BKJ
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 11:07
Hmmm...das een nuttige reactie.... NOT

Ik vraag gewoon om een technisch iets, inhoudelijk commentaar heb ik niet om gevraagd maar bedankt iig. O, en btw, ja ik heb alle spelletjes makers een mail gestuurd voor toestemming. Als er een nee komt dan verdwijnt het spel ook prompt van de site......klaar....tevreden?? (damn...reageer ik toch op je :O )

Iemand al iets bedacht?

Kamer huren

• cjs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

cjs

Macromedian

hitchhacker schreef op 29 november 2002 @ 01:06:
Hmmm...das een nuttige reactie.... NOT

Ik vraag gewoon om een technisch iets, inhoudelijk commentaar heb ik niet om gevraagd maar bedankt iig. O, en btw, ja ik heb alle spelletjes makers een mail gestuurd voor toestemming. Als er een nee komt dan verdwijnt het spel ook prompt van de site......klaar....tevreden?? (damn...reageer ik toch op je :O )

Iemand al iets bedacht?
Je bent gewoon illegaal bezig als je zonder toestemming games van anderen op je site zet, en al helemaal als de site commerciëel is. :/ Achteraf toestemming vragen doet hier niets aan af.

Het is verder wel erg opvallend dat 'contact' en 'about' op de site niet werken. |:(

Jouw reactie op cel-ed geeft ook wel aan dat hij gelijk had. Gefeliciteerd met het effectief om zeep helpen van je eigen topic. :+

Gemiddelde Nederlanders zijn maar halve Nederlanders.

Verwijderd

Gisteren was ik pissed.. vandaar de wat botte reacties links en rechts

over een flash pre-loader.. zie source van een ouder topic, mischien kan je dit mischien gebruiken; als het flash games zijn dan..
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/634277

Maar hitchhacker > Ik heb al een paar keer mee gemaakt, dat mensen mijn werk zonder vragen commercieel hebben gebruikt, en achteraf een e-mail stuurden (of totaal niet).
Mijn reactie was toen bijna altijd 'rot-dan-maar-op'.

Vraag eerst vriendelijk aan die game-makers, heb je toestemming; zet het dan online. Iedereen blij..
Pagina: 1