EDIT: Vergeten in topic te vermelden dat het over WIN98/WIN2K ging. 
Dit is mijn boot.ini:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\windows = "Windows 98" /fastdetect
C:\="Microsoft DOS 6.22"
C:\ = "Previous Operating System on C:\"
Nu een paar van deze regels werken niet.
Voor DOS op te starten heb ik de voorlaatste regel toegevoegd (in een ander topic op GOT gezien). Maar dat blijkt echter niet te werken en start gewoon Win98 op.
De regel met multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\windows = "Windows 98" /fastdetect, op zich werkt ook niet. En WIn2K komt vlak erna zeggen dat ntoskrnl.? beschadigt is of niet aanwezig is. In elk geval, werkt niet en dat bestand is dus nog steeds intact.
Dit is mijn indeling:
C=FAT 32 WIN98
D=WIN2K FAT32
En ik zou graag WIndows98/2K en uit DOS kunnen kiezen. Maar hoe kan je eigenlijk dos nog als mogelijkheid laten gelden?
Toch geen 3de partitie FAT16 ? Of 3de FAT32 (als ik met DOS 7.0+ zou werken) ?
Moet ik tevens een bootprogramma zoals XOLC (of hoe noemde het ook alweer) gaan gebruiken mocht ik ook Linux op een andere partitie willen gebruiken? ('Triple' boot + DOS)
Dit is mijn boot.ini:
[boot loader]
timeout=30
default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT
[operating systems]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Microsoft Windows 2000 Professional" /fastdetect
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\windows = "Windows 98" /fastdetect
C:\="Microsoft DOS 6.22"
C:\ = "Previous Operating System on C:\"
Nu een paar van deze regels werken niet.
Voor DOS op te starten heb ik de voorlaatste regel toegevoegd (in een ander topic op GOT gezien). Maar dat blijkt echter niet te werken en start gewoon Win98 op.
De regel met multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)\windows = "Windows 98" /fastdetect, op zich werkt ook niet. En WIn2K komt vlak erna zeggen dat ntoskrnl.? beschadigt is of niet aanwezig is. In elk geval, werkt niet en dat bestand is dus nog steeds intact.
Dit is mijn indeling:
C=FAT 32 WIN98
D=WIN2K FAT32
En ik zou graag WIndows98/2K en uit DOS kunnen kiezen. Maar hoe kan je eigenlijk dos nog als mogelijkheid laten gelden?
Toch geen 3de partitie FAT16 ? Of 3de FAT32 (als ik met DOS 7.0+ zou werken) ?
Moet ik tevens een bootprogramma zoals XOLC (of hoe noemde het ook alweer) gaan gebruiken mocht ik ook Linux op een andere partitie willen gebruiken? ('Triple' boot + DOS)
[ Voor 31% gewijzigd door Mizitras op 28-11-2002 21:25 ]
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"