Ik had dus eerst het probleem dat ze me een mobo gegeven hadden dat geen Tualtin ondersteunde. Maar ik heb nu dus een ander mobo gekregen dat in de doos van een Aopen mobo zat, er zat ook aopen quickinstall bij en het lijkt een kloon van een aopen maar er zit een andere chipset op (via) de originele had intel. Er zit geluid en vga ingebouwd.
De hardware in het systeem:
1gb PC133 hynix
celeron tualtin 1,2ghz
onbekend via mobo voor S370 met vga+sound
Realtek 8139C bordje
maxtor 30gig 7200 RPM
LG 52X cd-rom
floppy drive
Alles is goed aangesloten maar er gebeurt nix (schijf spint ook niet op) als ik de ide kabel van het mobo afhaal en opstart spint de hdd wel op en brand het hdd ledje niet. Maar hij start dan nog steeds niet op. Als ik de computer op zijn zij leg dan start hij zonder problemen op (soms) alles wordt herkent en hij vraagt naar boot media. Maar gewoon rechtop wertkt het niet.
Ik dacht aan een los concact maar alles zit vast en nergens een los schroefje? De cpu kan niet kapot zijn want op zijn zij doet ie het soms perfect maar volgens mij zit er wel een vloek op het systeem
ik heb nog nooit zoveel problemen gehad met een servertje bouwen!
De hardware in het systeem:
1gb PC133 hynix
celeron tualtin 1,2ghz
onbekend via mobo voor S370 met vga+sound
Realtek 8139C bordje
maxtor 30gig 7200 RPM
LG 52X cd-rom
floppy drive
Alles is goed aangesloten maar er gebeurt nix (schijf spint ook niet op) als ik de ide kabel van het mobo afhaal en opstart spint de hdd wel op en brand het hdd ledje niet. Maar hij start dan nog steeds niet op. Als ik de computer op zijn zij leg dan start hij zonder problemen op (soms) alles wordt herkent en hij vraagt naar boot media. Maar gewoon rechtop wertkt het niet.
Ik dacht aan een los concact maar alles zit vast en nergens een los schroefje? De cpu kan niet kapot zijn want op zijn zij doet ie het soms perfect maar volgens mij zit er wel een vloek op het systeem