Toon posts:

e-shop:advies graag!

Pagina: 1
Acties:
  • 378 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een bestaande website en wil er een e-shop van maken.
Het lijkt me makkelijker en ook wenselijker om de bestelmogelijkheid te implanteren in de bestaande website.
Direkt bij het produkt kunnen aanklikken en dan bestellen.
Het moet duidelijk en overzichtelijk zijn. Intuitief moet het goed zijn.
Niet al teveel klikken.
kunnen bestellen via Paypal is misschien een mogelijkheid of bij vooruitbetaling etc.
ik heb eens gekeken naar:
www.shopfactory.com
www.errel.nl .Deze heeft easyshopmaker PRO om een winkelwagentje te implanteren.
www.smarstore.de .Ingewikkelder denk ik.
Iemand ervaring met deze?
Of andere misschien ?
Enigszins aanpasbaar zou wel wenselijk zijn ivm verzendwijzen,layout,kleuren, verplichte velden klantnaam,btwnr etc.

De algemene voorwaarden voor een e-shop zijn deze gelijk aan de voorwaarden die je standaard hebt op je fakturen?

Graag wat adviezen/ideeen.
Groeten,
ellen.

• BraveWorld
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
www.mijnwinkel.nl : hoef je niets voor te programmeren, alleen aanmelden (en betalen als het een iets grotere en professionele e-shop wordt)

Dit is geen signature...

Verwijderd

Topicstarter
ik moet deze nog nader bekijken ,maar als ik het nu begrijp betaal je voor de module met het winkelwagentje in je bestaande website na die 3 mnd toch wel per maand een aantal euro's. En bij Easyshopmaker en shopfactory heb je eenmalige kosten voor zover ik begreep.
Dan alleen nog voor upgrades en aanvullende modules als je deze wenst.

Verwijderd

Ik heb hier een legale versie van Easyshopmaker Pro, wel een wat oudere. Ik moet voor mijn baas een e-shop maken maar het is een enorm zaadprogramma :) Als je namelijk een keer een directory veranderd mag je de hele shop opnieuw maken (je kunt de directory wel veranderen maar dat werkt niet)

De shops die je er mee maakt zijn echter wel makkelijk, al kan je naar mijn smaak te weinig instellen (kolomhoogte en breedte enzo)

• BraveWorld
  • Niet online
Om tussen de bomen het bos nog kwijt te raken kan je op www.hotscripts.com kijken, en eventueel een search doen op 'paypal' voor de pakketten die dat ondersteunen. Verder heb ik geheel geen ervaring met e-shops, dus...

Dit is geen signature...

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BraveWorld schreef op 28 November 2002 @ 20:13:
www.mijnwinkel.nl : hoef je niets voor te programmeren, alleen aanmelden (en betalen als het een iets grotere en professionele e-shop wordt)
ik kan je zeggen dat ik over dit product zeer tevreden ben; werk op het moment met MijnWebWinkel 2, en omdat ondernemers feedback BLIJVEN geven blijven daar ook zeer aangename updates op komen. Al met al blijft het product flink groeien en dat is niet erg voor de prijs die je er voor betaalt ;0

• ajvdvegt
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 12:40
BraveWorld schreef op 28 November 2002 @ 21:55:
Om tussen de bomen het bos nog kwijt te raken kan je op www.hotscripts.com kijken, en eventueel een search doen op 'paypal' voor de pakketten die dat ondersteunen. Verder heb ik geheel geen ervaring met e-shops, dus...
Als je door de JavaScript-categorien bladert, zul je via e-commerce mijn JavaScript voor ene web-winkel vinden 8).
Als de winkel al een producten-database heeft, en die kan je benaderen met een serverside scripttaal, is dat wellicht iets voor je. Het JavaScript werkt onafhankelijk van de server-side taal, en van hoe je winkel er uit ziet (je moet uiteraard wel zelf je eigen winkel ontwerpen).

Oh ja, mijn script is enkel een winkelwagen, dus klanten registratie moet je nog zelf maken.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

Verwijderd

Topicstarter
en de naam?
ik vond bij hotscripts deze : http://squirrelcart.com/
iemand ervaring met deze?

• cutter
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-09-2025

cutter

Wannabe i7 fanboy

Wat wil je eigenlijk gaan verkopen..... zijn het je zelfgemaakte gevlochten rieten manden of schilderijen waar je niet veel omzet mee verwacht of ga je keihard de e-business in. Voor simpele dingetjes gebruik je gewoon een e-mail formulier en handel je het handmatig af. In het laatste geval zou ik toch een professionelere insteek kiezen door te rade te gaan bij een bedrijf dat ervaring heeft met het maken van onlineshops.

Verwijderd

Topicstarter
toch wel echt een e-shop,voornamelijk gericht op verkoop naar de proff. markt.
ik zit in Belgie en heb al eens rond gezocht naar bedrijven voor e-shops,maar toch wel niet eenvoudig. een te ingewikkelde struktuur wil ik niet. en vanaf 0 te beginnen de website hoeft ook niet. De site op zich is er al. Ik wil zelf wijzigingen/veranderingen aan de site doen.
Dus vandaar dat ik zocht naar software voor e-shops om te implanteren in de website.

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

|HunterPro| schreef op 28 november 2002 @ 22:25:
[...]

ik kan je zeggen dat ik over dit product zeer tevreden ben; werk op het moment met MijnWebWinkel 2, en omdat ondernemers feedback BLIJVEN geven blijven daar ook zeer aangename updates op komen. Al met al blijft het product flink groeien en dat is niet erg voor de prijs die je er voor betaalt ;0
mijnwinkel.nl is idd een prima optie.
Ik heb zelf net een grote internationale ecommerce website opgezet in samenwerking met hun.

Het enige nadeel is dat het produkt onvoldoende customizable is qua layout.
Maar daar wordt hard aan gewerkt.

• HunterPro
  • Niet online
AArsgier schreef op 29 November 2002 @ 14:28:
[...]

Ik heb zelf net een grote internationale ecommerce website opgezet in samenwerking met hun.

tja, als je op je server .html kunt laten parseren door PHP kun je de nodige dynamische content inbouwen; het aanpassen van de templates is voor mij niet echt een probleem geweest. En met bovengenoemd trucje kun je nog de nodige dynamische grapjes (random aanbiedingen!) zelf inbouwen.

• EL_Loco
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-11-2023

EL_Loco

alias Haco

en anders kan je hem ook zelf maken :)
* EL_Loco is met een soort van shop bezig

rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!

Verwijderd

Topicstarter
alleen zit je bij mijnwinkel.nl wel met maandelijkse kosten. eerdere genoemde software is een eenmalige kost. Ik zie dat ze met Triple Deal zaken doen ivm on-line betalingen. Ik zie niet zo gauw of ze ook de mogelijkheid bieden via Paypal.

Verwijderd

Ik heb wel een webshop liggen voor je. Hij is gemaakt in asp.
Ik mail hem vanavond wel door

Verwijderd

Topicstarter
:-))) Dank U zeer. Ben benieuwd! Hoop dat het niet te moeilijk is zelf te doen.

Verwijderd

Ik zou hem lekker zelf schrijven met php / sql. Is lekker aan te passen naar de wensen zoals jij de winkel wil hebben, en met /14 moet het zeker lukken ;)

Verwijderd

Topicstarter
http://www.oscommerce.com/
gratis.dit is een open source e-commerce oplossing,maar ik vrees dat het me niet gaat lukken.
je moet (voldoende) verstand hebben van PHP+MySQL.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 17:25:
je moet (voldoende) verstand hebben van PHP+MySQL.
Veel mensen op GoT hebben dat en willen je denk ik graag helpen hoor. Je kunt in ieder geval altijd terecht met je (redelijke) vragen!

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wil je een enorm simpel en door elke idioot (NOFI :D) te bedienen programma, kies dan voor shopfactory. Nadeel: je kan er heel erg moeilijk zelf iets aan veranderen en het programma houdt nogal "vast" aan zijn eigen templates.

Durrder, maar beter is smartstore. Er komt ook nog een NL versie dacht ik. Vele malen tranparanter, meer opties en net zo makkelijk te bedienen. On-line bijhouden van bestellingen, betalingen e.d. Ideaal programme, wel fors duurder dan Shopfactory. Imho wel de aanschaf waard.

• HunterPro
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 November 2002 @ 15:30:
alleen zit je bij mijnwinkel.nl wel met maandelijkse kosten. eerdere genoemde software is een eenmalige kost. Ik zie dat ze met Triple Deal zaken doen ivm on-line betalingen. Ik zie niet zo gauw of ze ook de mogelijkheid bieden via Paypal.
pardon? www.mijnwebwinkel.com http://www.cataloge.nl/ >> één product; éénmalig betalen, geen gezeik.

[ Voor 5% gewijzigd door HunterPro op 29-11-2002 18:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
www.catalog.nl , moet ik nog beter bekijken.ziet er eenvoudig,doch niet slecht uit. zie wel geen mogelijkheid tot betaling online via bv Paypal.
Smartstore heeft al een tijdje mijn aandacht. ik kom er alleen nog niet aan uit. In Ned. taal zou wel handig zijn.

Verwijderd

AArsgier schreef op 29 november 2002 @ 14:28:
[...]

Leuk, al die enthousiaste berichten over mijnWinkel.

Even een aanvulling van mijnWinkel: Qua layout customization zou je eens moeten kijken op: www.123filmbox.nl, www.dvdmovies.nl, www.rvspaleis.nl.

Allemaal mijnWinkel shops!

• spoon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:05
Ik heb zelf ook een site gemaakt met Shopfactory, is echt makkelijk!!

Als ik jouw was zal ik toch voor Shopfactory gaan. Als je er voor zal gaan koop dan wel Shopfactory 5.0 Pro, hier kan je zoveel artikelen als je wilt inzetten. Met de andere versie kan je maar 50 artikelen plaatsen op je webshop(winkelwagensysteem

• bRight
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-11-2024

bRight

digitaal

|HunterPro| schreef op 29 november 2002 @ 15:03:
[...]

tja, als je op je server .html kunt laten parseren door PHP kun je de nodige dynamische content inbouwen; het aanpassen van de templates is voor mij niet echt een probleem geweest. En met bovengenoemd trucje kun je nog de nodige dynamische grapjes (random aanbiedingen!) zelf inbouwen.
Dat kan inderdaad, maar daar wordt de shop natuurlijk een heel stuk trager van.
Verder kan je dan net zo goed helemaal je eigen shopsysteem bouwen, met alleen de betalingsafhandeling via mijnwinkel (internetkassa)
Het grote voordeel van mijnwinkel (en daar betaal je ook voor) is namelijk dat je via tripledeal secure creditcardtransacties kunt laten plaatsvinden. Dit is voor mijn opdrachtgever doorslaggevend geweest in zijn keuze. Ik ken weinig internetwinkels die dit bieden.

Hebben we het trouwens over hetzelfde systeem? want mijnwebwinkel is heel iets anders dan mijnwinkel..

weer genoeg gespamd voor vandaag..

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Verwijderd schreef op 29 november 2002 @ 22:02:
[...]

Leuk, al die enthousiaste berichten over mijnWinkel.

Even een aanvulling van mijnWinkel: Qua layout customization zou je eens moeten kijken op: www.123filmbox.nl, www.dvdmovies.nl, www.rvspaleis.nl.

Allemaal mijnWinkel shops!
hmm, begint wel heel erg op spam te lijken.... kijk uit dat je niet over de dunne lijn spam/behulpzaamheid heen gaat.... toch handig die referdingetjes... hey, waar komen al mijn bezoekers vandaan... :)

• HunterPro
  • Niet online
AArsgier schreef op 29 november 2002 @ 23:53:
[...]

Dat kan inderdaad, maar daar wordt de shop natuurlijk een heel stuk trager van.
trager? PHP parst behoorlijk vlot hoor ;)
Verder kan je dan net zo goed helemaal je eigen shopsysteem bouwen, met alleen de betalingsafhandeling via mijnwinkel (internetkassa)
vind ik niet; dat is toch ietsje meer... :X
Het grote voordeel van mijnwinkel (en daar betaal je ook voor) is namelijk dat je via tripledeal secure creditcardtransacties kunt laten plaatsvinden. Dit is voor mijn opdrachtgever doorslaggevend geweest in zijn keuze. Ik ken weinig internetwinkels die dit bieden.
klopt, dat mijnwebwinkel (Logivert CatalogE) kan dit wel via 3rd parties, maar standaard worden betalingen gewoon via facturen gedaan (voor de handel die ik er mee drijf (vrij grote bedragen, > 300 euro) geen probleem aangezien het allemaal zakelijke klanten zijn).
Hebben we het trouwens over hetzelfde systeem? want mijnwebwinkel is heel iets anders dan mijnwinkel..
nee dus :P

Verwijderd

Ik heb met myshopfactory deze pagina gemaakt http://www.kata-bags.nl/

Ik heb er natuurlijk wel de nodige modificaties mee gedaan zoals je ziet.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2002 11:59 ]

• brammetje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01-2025
Begin alstublieft niet aan het programma shopfactory. Of het moet in de ietwat nieuwere versies verbeterd zijn maar het hele programma werkt brak, eventjes wat punten:
* Templates zijn lastig te veranderen
* Het exporteren werkt niet helemaal lekker, soms te veel, maar vaak te weinig!
* Het programma voelt on-af aan..

Ga aub op zoek naar iets anders :)

• ajvdvegt
  • Laatst online: 15-08 12:40
Hmm, goed punt :).

Eigenlijk is het naamloos, maar meer info kan je hier vinden: http://www.hotscripts.com/Detailed/10851.html

NB. Dit is zeker geen kant-en klaar pakket! Je moet zelf dus nog wel in PHP oid. de communicatie met je database schrijven, en de HTML laten genereren.

I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum

• Dutch_guy
  • Laatst online: 24-07 13:40

Dutch_guy

WYSIWYG

Het voordeel van Shopfactory is, dat je geen database / php / asp ondersteuning nodig hebt. Het werkt op iedere server! :)

Dat is ook meteen het nadeel :)

Met veel producten is importeren en exporteren vrij lastig.

Het veranderen van templates is zeer zeker mogelijk, echter je moet er even induiken.

Pay peanuts get monkeys !

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 16:42

Dries Arnolds

*bling bling*

Ik heb een tijdje geleden EasyShopMaker bekeken en ik ga daarmee binnenkort voor een klant een webshop bouwen. Het voordeel schijnt te zijn dat de templates makkelijk aan te passen zijn.

• FaZe
  • Laatst online: 27-08 14:31
Wat van phpshop(.org) gewoon? Levert out-the-box een complete (welliswaar amerikaanse) shop. Met puur voldoende verstand van alleen HTML-code en een klein beetje begrip dat php dingen kan includen... dan moet het wel lukken denk ik zo.
Zit hem zelf momenteen ook te gebruiken om een shop om te bouwen :)

werkt dus met php/mysql. net als al genoemd is dat een voor en nadeel... als je het hebt: gebruiken! :)
kun je ook later scripts maken om prijslijsten auto te updaten enzo :)

[ Voor 24% gewijzigd door FaZe op 03-12-2002 11:58 ]

• 2
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Ik heb inderdaad ook wel eens goede geluiden gehoord over phpShop. Dingen als mijnwinkel zou ik zoveel mogelijk vermijden, omdat je dan niets in eigen beheer hebt.

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-07 14:28

thomaske

» » » » » »

Nog wat nieuws over ShopFactory:
Bron: Webwereld.nl
Fout in e-commercepakket ShopFactory

Woensdag, 4 december 2002 - Een fout in het veelgebruikte e-commercepakket ShopFactory zorgt ervoor dat online kopers zichzelf flinke kortingen kunnen toekennen.

Dit meldt het Nederlandse Trust Factory, een fabrikant van beveiligingssoftware. De bewuste e-commercesoftware wordt ontwikkeld door 3D3.com, een Australisch bedrijf. Met deze software kunnen organisaties zelf een online boodschappenmand creëren.

Volgens Richard van den Berg van Trust Factory onthoudt de software de prijs van het gekochte product op een verkeerde manier. De gegevens van het gewenste product worden namelijk, zonder codering, in een cookie op de computer opgeslagen.

Bijna een jaar na de invoering van de euro staat Van den Berg hier versteld van. Hij sloeg echter helemaal achterover toen hij ontdekte dat de ShopFactory-software de informatie uit het cookie voor waar aannam. Simpelweg de prijs aanpassen met de Kladblok-toepassing bleek al voldoende om een bestelling flink goedkoper te maken.

Van den Berg liep bij toeval tegen het probleem aan bij een Nederlandse broodjeszaak die de software gebruikt om klanten online sandwiches te laten bestellen.

Van den Berg bestelt namelijk regelmatig online een broodje en merkte dat na de invoering van de euro zijn bestelling flink in prijs was toegenomen. Oorzaak: bestellingen werden wel afgerekend in euro's, maar de bestelling zelf werd in guldens gedaan.

Hier ligt ook meteen de oorzaak van het probleem. Als de leverancier de prijsgegevens in een centrale database had opgeslagen, hadden de prijzen makkelijk kunnen worden aangepast. Dit is echter niet mogelijk doordat de prijzen op de computer van een gebruiker worden opgeslagen.

"Zodra ik naar het cookie keek, zag ik dat al mijn lunches en de prijzen hierin waren opgeslagen. Ik snapte toen ook waarom ze zo'n probleem met euroconversie hebben", aldus Van den Berg.

Inmiddels heeft 3D3.com een nieuwe versie op de markt gebracht die het probleem oplost. De gekozen oplossing is echter nogal radicaal, cookies worden namelijk niet meer gebruikt. "Dit is een oplossing voor bedrijven die geen cookies hoeven te gebruiken. Voor de lunchsite betekent dat echter dat ik bij elk bezoek mijn bestelling helemaal opnieuw moet invoeren", reageert Van den Berg teleurgesteld.

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Verwijderd

zoals je ziet heb ik de template verandert, maar dit niet zelf via shopfactory gedaan en dus ben ik uren bezig geweest om een goeie layout erop aan te passen...

• kaandorp
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-08 19:31
Uhm. Je doelgroep zijn zakelijke klanten. Dan ga je toch niet met PayPal aan de slag? Benader dan bibit o.i.d. voor internetbetalingen.
En als je echt wilt e-commercen zul je toch wat meer info moeten geven. Wat zijn je belangrijkste eisen. Waar houd je je producten in bij? Moet het alleen een doorgeefluik worden, of wordt het een compleet order handling systeem?

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08 09:45
Maak gewoon een webshop van java servlets, maak je daarnaast een clientapplicatie in java om producten in te voeren, te bewerken of foto's toe te voegen.
Over een paar maandjes is alles commercieel toepasbar als je het zelf niet kunt schrijven. We zijn hard op weg..

Verwijderd

Topicstarter
Wow, dank voor alle info. Ik heb inmiddels de demo-software van smartstore.de gedownload.
niet echt goedkoop,maar het ziet er goed uit. Ook zeer aanpasbaar, heel veel mogelijkheden.
Ook shopfactory V5 demo gedownload. Makkelijk programma, intuitief makkelijker dan smartstore maar wel een pak minder mogelijkheden/aanpasbaar dan Smartstore. Alleen Smartstore heeft niet zijn laatste software in het Nederlands. wel oudere versie.
De proffesionele look en mogelijkheden van Smartstore spreken me wel meer aan.
Iemand van hier die er al volop mee werkt?
Easyshopmaker heeft geen demo software,dus kan ik niet beoordelen. De voorbeelden op hun site van gemaakte websites zien er ,naar mijn persoonlijke mening, niet proff. uit.
De phpshop.org kan ik nog downloaden voor te bekijken. Ik weet niet of dit te ingewikkeld is.
Ajvdvegt: ook dit zal denk ik te ingewikkeld worden.
Hiervoor is gezegd dat Paypal niet voor zakelijke klanten is voor te betalen?
Misschien moneybookers.com een optie?
Ik wil betaling via de shop via internetbetaling of vooruitbetaling of afhaling. Over rembours denk ik nog. dit kan de nodige problemen geven. en dan zou ik het nog alleen in Belgie doen.
Trouwens, hoe zit het met de condities/voorwaarden. Moet ik ervoor naar een advokaat?
zijn de voorwaarden anders voor een e-shop dan de standaard voorw?

• Doogie
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
kijk voor de voorwaarden gewoon goed naar een aantal andere grote online shops die in dezelfde doelgroep als jou zitten, en kopieer daar creatief een eigen algemene voorwaarden van.

op http://www.thuiswinkel.org/ vind je ook nog wat info

Met smartstore was er dacht ik ook een module waarme je online creditcard betalingen kon laten geschieden. Je moet die mensen misschien eens een emailtje sturen

• -RenE-
  • Laatst online: 08:08
Kijk eens naar osCommerce.

Echt een heel fraai stukje programmeer werk en goede plugins. Ik gebruik zelf de beta versie en heb daar geen problemen mee ondervonden. Kost niks.

www.oscommerce.com
osCommerce is an open source e-commerce solution under on going development by the open source community. Its feature packed out-of-the-box installation allows store owners to setup, run, and maintain their online stores with minimum effort and with no costs involved.

osCommerce combines open source solutions to provide a free and open e-commerce platform, which includes the powerful PHP web scripting language, the stable Apache web server, and the fast MySQL database server.

With no restrictions or special requirements, osCommerce is able to run on any PHP3 or PHP4 enabled web server, on any environment that PHP and MySQL supports, which includes Linux, Solaris, BSD, and Microsoft Windows environments.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 21:42
Ik heb osCommerce even geinstalleerd en het is zeer eenvoudig, 't enige wat misschien ff pittig kan zijn is de config file juist instellen.

Ziet er goed uit, en een groot voordeel is dat 't open-source is. :)

Wil je 't ff zien contact me ff via icq.

[ Voor 13% gewijzigd door Arnout op 05-12-2002 20:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb geen icq.
ik heb net de 2.2 even gedownload van oscommerce.daarvoor de 2.1 dutch download.
ik weet alleen nu niet hoe verder te gaan. ik begrijp dat je apache ,php,MySQL moet downloaden maar dat dat via de 2.2 versie kan gaan. !?
misschien dat dit toch meer is voor programmeurs?

• cutter

cutter

Wannabe i7 fanboy

Ik zou gewoon lid worden van www.thuiswinkel.org voor €250 euro per jaar als starter. Zal je ook wel een setje algemene voorwaarden krijgen.

Als je met consumenten werkt is er niet zo heel erg veel te algemene voorwaarden. Veel van de regels zijn dwingend vastgelegd in bijvoorbeeld de Wet koop op afstand..... of de grijze en zwarte lijst etc etc

• jurri@n
  • Laatst online: 13:37
Heb pas ergens een goede recentie gelezen over Interchange. Is o.a. in het Nederlands te gebruiken.

Heb heel even gekeken en het zag er inderdaad wel professioneel uit. Voor zover ik weet was het gratis (was open-source).

[ Voor 10% gewijzigd door jurri@n op 09-12-2002 14:26 ]

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-08 21:42
jurri@n schreef op 09 december 2002 @ 14:25:
Heb pas ergens een goede recentie gelezen over Interchange. Is o.a. in het Nederlands te gebruiken.

Heb heel even gekeken en het zag er inderdaad wel professioneel uit. Voor zover ik weet was het gratis (was open-source).
Het ziet er inderdaad goed uit, vergelijkbaar met OsCommerce. Wat ik bij OsCommerce niet kan vinden en hier wel is een voorraad indicatie per product (erg handig en waardevol voor klanten vind ik).

Verwijderd

Ik heb hier mijnwebwinkel op cd-rom liggen dus als je een copietje wil ;) geintje.

De webwinkel die ik aan het herbouwen ben want ze worden grote nu www.maxpert.nl werkt n u ook met mijn webwinkel. Je kan er redelijk wat mee, maar toch niet alles, jammer.

Ik zou gewoon naar een bedrijf gaan en er eentje voor je laten maken.

ps. voor weinig mag je mijn zelf gemaakte webwinkel kopen als die klaar is. Url wordt

imstore.internet-media.nl.nu nog niet online hoor :)
Pagina: 1