ik heb een bestaande website en wil er een e-shop van maken.
Het lijkt me makkelijker en ook wenselijker om de bestelmogelijkheid te implanteren in de bestaande website.
Direkt bij het produkt kunnen aanklikken en dan bestellen.
Het moet duidelijk en overzichtelijk zijn. Intuitief moet het goed zijn.
Niet al teveel klikken.
kunnen bestellen via Paypal is misschien een mogelijkheid of bij vooruitbetaling etc.
ik heb eens gekeken naar:
www.shopfactory.com
www.errel.nl .Deze heeft easyshopmaker PRO om een winkelwagentje te implanteren.
www.smarstore.de .Ingewikkelder denk ik.
Iemand ervaring met deze?
Of andere misschien ?
Enigszins aanpasbaar zou wel wenselijk zijn ivm verzendwijzen,layout,kleuren, verplichte velden klantnaam,btwnr etc.
De algemene voorwaarden voor een e-shop zijn deze gelijk aan de voorwaarden die je standaard hebt op je fakturen?
Graag wat adviezen/ideeen.
Groeten,
ellen.
Het lijkt me makkelijker en ook wenselijker om de bestelmogelijkheid te implanteren in de bestaande website.
Direkt bij het produkt kunnen aanklikken en dan bestellen.
Het moet duidelijk en overzichtelijk zijn. Intuitief moet het goed zijn.
Niet al teveel klikken.
kunnen bestellen via Paypal is misschien een mogelijkheid of bij vooruitbetaling etc.
ik heb eens gekeken naar:
www.shopfactory.com
www.errel.nl .Deze heeft easyshopmaker PRO om een winkelwagentje te implanteren.
www.smarstore.de .Ingewikkelder denk ik.
Iemand ervaring met deze?
Of andere misschien ?
Enigszins aanpasbaar zou wel wenselijk zijn ivm verzendwijzen,layout,kleuren, verplichte velden klantnaam,btwnr etc.
De algemene voorwaarden voor een e-shop zijn deze gelijk aan de voorwaarden die je standaard hebt op je fakturen?
Graag wat adviezen/ideeen.
Groeten,
ellen.