If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
door de modem direct op een server aan te sluiten, en vanuit de server een aansluiting op je hub.
Maar de hoofdreden om het modem te tweaken was dat op de andere pc's ook internet kan worden gedraaid zonder dat er een andere pc aanstaat. Weet wel dat het sowieso nodig is om em te tweaken, anders kan je niet op meerdere pc's internetten. Maar had hiervoor kabel en was altijd vervelend om eerst mijn pc aan te zetten voordat ze op zolder konden internetten. Dus wil het liefst geen gebruik maken van een server.
If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Of is voor mij de enige optie in alle pc's twee netwerkkaarten en ook 2 hubs, wordt wel een gedoe om het netwerk op 100 mbit te krijgen.Daacuso schreef op 28 November 2002 @ 19:50:
Maar de hoofdreden om het modem te tweaken was dat op de andere pc's ook internet kan worden gedraaid zonder dat er een andere pc aanstaat. Weet wel dat het sowieso nodig is om em te tweaken, anders kan je niet op meerdere pc's internetten. Maar had hiervoor kabel en was altijd vervelend om eerst mijn pc aan te zetten voordat ze op zolder konden internetten. Dus wil het liefst geen gebruik maken van een server.
Verwijderd
haha.. Dan lijkt een servertje laten draaien mij een betere oplossing
schaf een ouwe pentium aan, installeer freesco, en klaar
Ehm, mis ik iets? Je kunt toch ook gewoon een switch kopen voor 5 tientjes ofzo, dan kan je 10 en 100mbit mixen....
Of mis ik iets belangrijks hier?
Of mis ik iets belangrijks hier?
Verwijderd
Helemaal met Timmert eens, beter een switch dan een hub, heb je betere iiig geen last van dat alles op een snelheid gaat.
Aha, dus een switch kan dus 10 en 100 mbit mixen. Ben niet echt thuis in dat soort apparaten, maar dat zou idd een mooie oplossing zijn.
Ja, t kost misschien een beetje, maar het is zeker functioneel, en ook nog makkelijkDaacuso schreef op 28 november 2002 @ 22:20:
Aha, dus een switch kan dus 10 en 100 mbit mixen. Ben niet echt thuis in dat soort apparaten, maar dat zou idd een mooie oplossing zijn.
Met een switch is dit gewoon mogelijk. Zie hiervoor ook de NT FaQ:
FAQ Network Troubleshooting
FAQ Network Troubleshooting
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()