tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Waarom probeer je het niet gewoon?!
Anyway, bij mij (K6-2/450) gaat-ie onder BeOS vet sneller dan Windoos. Linux trouwens ook...
Anyway, bij mij (K6-2/450) gaat-ie onder BeOS vet sneller dan Windoos. Linux trouwens ook...
ik wil het ook wel proberen maar kan ik dan ook regelen dat de beos koe en de windows koe dezelfde buff-in en buff-out gebruiken... of gaan ze dan lopen zeiken?
(ik heb het heel even geprobeerd maar klopt het dat je bij beos de koe niet kan zien als die loopt?)
(ik heb het heel even geprobeerd maar klopt het dat je bij beos de koe niet kan zien als die loopt?)
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Je kunt gewoon dezelfde buff-in en out gebruiken. Alleen als je er eentje afsluit, en deze zijn buffer wegschrijft als zoveel % completed, kan de andere daar niet mee doorgaan, en begint bij dat packet dan gewoon opnieuw. Voor de rest gaat het allemaal goed. In beos kun je hem volgens mij ok gewoon in een shell windowtje draaien, zodat je hem bij kunt houden. Op een andere manier heb ik nog nooit geprobeerd.
[removed]
tnx
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
toch raar dat ik onder windows 98 1.67 Mkeys haal en onder BeOS 5 1.40 Mkeys haal (athlon 550)... dacht dat BeOS sneller zou zijn...
Ja, da's sneu. Denk je eens een goede reden te hebben om onder BeOS te werken ipv Windoos, heb je dit!
Verwijderd
Ik haal met me athjlonnetje 500 onder win98 Se 1,64 mkeys/sec niet slecht binnekort ga ik op 800 draaien en dat ga ik naar 2,12
b.t.w. die nieuwe athlon core kickt aars maar jammer dat dat ding nog beta is en na 3 dagen ermee nokt
b.t.w. die nieuwe athlon core kickt aars maar jammer dat dat ding nog beta is en na 3 dagen ermee nokt
1,88 op windoos en 1,68 op BeOS.
Jammer jammer jammer...
BeOS IS veel sneller als windoos, alleen de koe is niet zo snel.
Of komt het omdat íe random pakketjes doet onder BeOS¿
Jammer jammer jammer...
BeOS IS veel sneller als windoos, alleen de koe is niet zo snel.
Of komt het omdat íe random pakketjes doet onder BeOS¿
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
2x 492 = 984 NT
2x 474 = 958 BeOS
volgens mij kan die BeOS-client nog veel beter worden geoptimaliseerd...
2x 474 = 958 BeOS
volgens mij kan die BeOS-client nog veel beter worden geoptimaliseerd...
Pagina: 1